ajattelin laittaa tyttäreni nimeksi URPU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
melkein kuin Urpo. Järkky nimi. Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää väkisin keksiä jotain ihan outoja nimiä. Ei se lapsi muiden silmissä sen ihmeellisempi ole vaikka nimi olis erikoinen. Koko ikänsä saa kärsiä, kun pilkataan rumasta nimestä
 

Similar threads

Yhteistyössä