Ajattelin kokeilla josko mies ottaa yhteyttä...ei oo ottanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huihai"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huihai"

Vieras
ja siitä jo 5päivää kun ollaan oltu ulkona.Ja ihan suoraan anto ymmärtää että olis kiinnostunut jopa seurustelee sano siis ihan suoraan mutta koska itse toppuuttelin sitä niin mahtoiko se nyt sitten ajatella ettei viitsi edes yhteyttä ottaa.Ja juu,voisin itsekin ottaa mutta ajattelin nyt tehdä näin jotta voin varmistua onko oikeesti kiinnostunut,olen niin paljon saanut kuraa niskaan miehiltä että en uskalla vaan antaa mennä.Toisaalta sillä on mennyt viikko ollut lapsiviikko enkä tiedä milloin vaihto tapahtuu mutta ihme ettei edes viestiä ole tullut. tai sitten ei edes ollut oikeesti kiinnostunut silloin en menetä mitään.

Jos se olisi kiinnostunut, olisit kuullut siitä jo.

Näin ajattelin itsekin mutta miksi ihmeessä se sitten teki aloitteen ihan selvinpäin ja keskellä päivää,nähtiin jopa kahtena päivänä eikä olla sängyssä oltu,ei sillä et olisi joku merkitys mutta selvensin nyt vaan. No,kuten sanottu enpä menetä mitään mutta ihmettelen vaan kun puhu kaikenlaisia ja kehu mua.Halusin vaan kuulla ulkopuolisten mielipiteitä:)

Mies voi ajatella ihan samoin ap:sta.

Kyllä se sano et voin tulla käymään ym. Ja mä tosiaan sanoin sille että en osaa nyt ajatella seurustelua kun vasta tavattu ja et voitas vaikka tapailla kavereina....ainakin alkuun ja katsella siitä miten asiat kehittyy.Se sopi sille,ainakin sano niin.Mutta tosiaan ajattelin testata nyt tällästä taktiikkaa kun yleensä olen se joka itse ottaa yhteyttä ja sitten onkin käynyt paskasesti.Mutta enhän mä mitään menetä kun en tiedä itsekään mitä nyt haluan vai haluanko mitään.

Niin, siis mies ok tehnyt aloitteen, halunnut tavat, esittänyt "avoimen kutsun" luokseen ja kertonut olevansa niin ihastunut, että on valmis seurustelusuhteeseen. Sinä toppuuttelet, ehdotat pelkkää ystävyyttä ja sen jälkeen sinusta ei kuulu mitään. Aika selvän viestin olet miehelle antanut, eikö?

Jos nyt kuitenkin olisit ihastunut, niin soita ja kerro sille miehelle. Lopeta höpsöt pelit ja kerro suoraan miltä tuntuu. Niinhän se mieskin teki.

[QUOTE="huihai";28359694] anto ymmärtää että olis kiinnostunut jopa seurustelee sano siis ihan suoraan mutta koska itse toppuuttelin sitä niin mahtoiko se nyt sitten ajatella ettei viitsi edes yhteyttä ottaa.Ja juu,voisin itsekin ottaa mutta ajattelin nyt tehdä näin jotta voin varmistua onko oikeesti kiinnostunut,[/QUOTE]

Nämä on taas näitä typeriä kontrollifriikkien ihmissuhdepelejä. Ei niitä kukaan täyspäinen jaksa pelata.

[QUOTE="sasa";28361577]Nämä on taas näitä typeriä kontrollifriikkien ihmissuhdepelejä. Ei niitä kukaan täyspäinen jaksa pelata.[/QUOTE]

Tälle kommentille täydet pisteet!!!

[QUOTE="huihai";28359751]Kyllä se sano et voin tulla käymään ym. Ja mä tosiaan sanoin sille että en osaa nyt ajatella seurustelua kun vasta tavattu ja et voitas vaikka tapailla kavereina....ainakin alkuun ja katsella siitä miten asiat kehittyy.Se sopi sille,ainakin sano niin.Mutta tosiaan ajattelin testata nyt tällästä taktiikkaa kun yleensä olen se joka itse ottaa yhteyttä ja sitten onkin käynyt paskasesti.Mutta enhän mä mitään menetä kun en tiedä itsekään mitä nyt haluan vai haluanko mitään.[/QUOTE]

Jos mulle olisi sanottu noin treffeillä niin olisin tulkinnut sen niin että toinen EI OLE kiinnostunut. Enkä ottaisi yhteyttä. Mieshän jätti selvästi ns. pallon sinulle. "Tule käymään jos kiinnostaa". Eli jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä itse. Mies tuskin ottaa mitään yhteyttä tuon puheenvuoron jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Jos se olisi kiinnostunut, olisit kuullut siitä jo.
Öh, ei.

Mikä hitto siinä on että miehen pitäisi AINA tehdä aloite? Millä helvetin jalustalla naiset kuvittelevat itsensä voivan vain öllötellä ja odottaa että prinssit ilmaisevat jakamattoman huomionsa ja kiinnostuksensa ja prinsessa sitten sen kuin valitsee.

Ja miehellä lapsiviikko? Ei siinä paljon välttämättä ehdi keskittymään huomion jakamiseen naiselle jonka kanssa ei vielä ole edes suhteessa. Kyllä ne lapset ajavat kaiken edelle.

Jos miehet osaavat olla urpoja joskus niin naiset ovat kyllä siinä aivan suvereeneja. Ei jumalauta miten tolloja aloituksia ja kommentteja tältä palstalta saa lukea.

[QUOTE="WTF";28361609]Öh, ei.

Mikä hitto siinä on että miehen pitäisi AINA tehdä aloite? Millä helvetin jalustalla naiset kuvittelevat itsensä voivan vain öllötellä ja odottaa että prinssit ilmaisevat jakamattoman huomionsa ja kiinnostuksensa ja prinsessa sitten sen kuin valitsee.

Ja miehellä lapsiviikko? Ei siinä paljon välttämättä ehdi keskittymään huomion jakamiseen naiselle jonka kanssa ei vielä ole edes suhteessa. Kyllä ne lapset ajavat kaiken edelle.

Jos miehet osaavat olla urpoja joskus niin naiset ovat kyllä siinä aivan suvereeneja. Ei jumalauta miten tolloja aloituksia ja kommentteja tältä palstalta saa lukea.[/QUOTE]

Varsinkaan sellaiselle naiselle joka on jo sanonut ettei ole valmis suhteeseen ja katsellaan nyt kaveripohjalta...

[QUOTE="WTF";28361609]Öh, ei.

[/QUOTE]

Tämä kohta kiinnitti huomiota, ei edes ap:n tapaukseen liittyen.. Aika vaativia on lapset, jos ei tosiaan ehdi yhtä tekstiviestiä missään vaiheessa lähettää.

[QUOTE="vieras";28361623]Tämä kohta kiinnitti huomiota, ei edes ap:n tapaukseen liittyen.. Aika vaativia on lapset, jos ei tosiaan ehdi yhtä tekstiviestiä missään vaiheessa lähettää.[/QUOTE]No voi helvetti mitä saivartelua taas. Ei se siitä viestin lähettämiseen kuluvasta ajasta tietenkään pelkästään ole kiinni. Jos et ole kaksitoistavuotias niin tiedät melko varmasti itsekin että tuossa vaiheessa uuden ihmisen tapailua se viestittely vaatii tietyn mielentilan joskus ja siihen ei välttämättä pääse kun lapset ovat ympärillä.

EIKÄ VARSINKAAN SILLOIN KUN ON JO TULLUT TOPPUUTELLUKSI.

Ei jumalauta.

Naiset jotka leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa jäävät helposti yksin elleivät satu olemaan keskimääräistä paremman näköisiä. Meressä on valtavasti kaloja, miksi soutaa kädet verillä sen yhden perässä joka menee koko ajan karkuun?

Nimenomaan sanoin, että ei ap:n tapaukseen tai vastaaviin. Jotkut kun ei pysty kavereilleenkaan saoittamaan/vastaamaan kun on LAPSIVIIKKO.

Pitää varmaan sitten ymmärtää etteivät enää haluaa olla yhteyksissä...

Itse oon kyllä sen verran "perusreilu", että en tuommoisia pelejä halua pelata. Jos minusta kiinnostuu joku, josta en itse yhtään syty, sanon kyllä suoraan asian. Ei tulis mieleenkään vedättää. Pitää kunnioittaa toista sen verran.

[QUOTE="vieras";28361666]Nimenomaan sanoin, että ei ap:n tapaukseen tai vastaaviin. Jotkut kun ei pysty kavereilleenkaan saoittamaan/vastaamaan kun on LAPSIVIIKKO.

Pitää varmaan sitten ymmärtää etteivät enää haluaa olla yhteyksissä...[/QUOTE]En minä tykkää juoruta puhelimessa silloin kun pienet lapset temmeltävät ympärillä. Mieluummin jätän ne puhelut sille viikolle kun on hiljaista ja rauhallista talossa.

Omat lapset innostuvat vielä enemmän kun näkevät että olen puhelimessa. Tuntuu että välillä tahallaan tulevat möykkäämään ja repimään hihasta juuri silloin. Siksi jätän soittamatta ja joskus vastaamattakin sillloin kun lapset ovat minulla.

[QUOTE="vieras";28361669]Itse oon kyllä sen verran "perusreilu", että en tuommoisia pelejä halua pelata. Jos minusta kiinnostuu joku, josta en itse yhtään syty, sanon kyllä suoraan asian. Ei tulis mieleenkään vedättää. Pitää kunnioittaa toista sen verran.[/QUOTE]Aamen. "Kaverivyöhykkeelle" työntäminen on nöyryyttävämpää kuin sanoa suoraan selvällä suomen kielellä et sori, ei kiinnosta. Ei siihen tarvi lisätä mitään et hei mitä jos oltais kavereita - bullshittiä. Jos mies on kiinnostunut naisesta naisena niin ei se "kaveeraaminen" ole mikään oikea vaihtoehto. Sitten pitää vaan mennä eteenpäin.

Kaverivyöhykkeelle työntäminen on vähän sama kuin lapsi saisi uuden lemmikin joka heti kuolisi mutta vanhempi sanoisi että älä sure kyllä sä saat sen silti pitää.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind

Yhteistyössä