vierailija
Hyvä, tässä jo ehdittiin säikähtää kovastiEn ole Alepa mutta se toinen Annalainen.

S
Hyvä, tässä jo ehdittiin säikähtää kovastiEn ole Alepa mutta se toinen Annalainen.
Mitä harvempi tänne kirjoittaa sitä laimeammaksi pinta muuttuu. Sama ilmiö kun pienessä kylässä kun persoonallisuudet kuolevat pois jää jäljelle harmaata ja tasapaksua ihmisainesta. Kuoleva palsta.Hyvä, tässä jo ehdittiin säikähtää kovasti
S
Hienoa
Taitavat nämä *):t olla raatoja jo 4kymppisinä, kun näkökulma on moinen?
terv. erittäin viriilin aamuhetken (luomuna tietysti) viettänyt Setis (A:n kanssa)![]()
Linnajuhlat + Sanna oli monta monta aloitusta, mutta päähenkilö.ei tullut ketjuihin. Sinä tulit.Kannattaa tehdä Marinia kritisoiva aloitus, niin kaivautuu esille.
Tuo haluaa usein provota.Linnajuhlat + Sanna oli monta monta aloitusta, mutta päähenkilö.ei tullut ketjuihin. Sinä tulit.
Alepan kanssa?Hienoa
Taitavat nämä *):t olla raatoja jo 4kymppisinä, kun näkökulma on moinen?
terv. erittäin viriilin aamuhetken (luomuna tietysti) viettänyt Setis (A:n kanssa)![]()
En nyt jokaiseen.Linnajuhlat + Sanna oli monta monta aloitusta, mutta päähenkilö.ei tullut ketjuihin. Sinä tulit.
Taisit etsiä AlepaaEn nyt jokaiseen.
Aika moni onJoo on todella outo käsitys. Oma "vanhukseni" tuli just kuntosalilta ja tänään myöhemmin vielä tekemään työkeikkaa ja huomenna jatkuu.
Toinen vielä vanhempi (70+) on kovemmassa kunnossa kuin moni paljon nuorempi, kun urheilee jatkuvasti.
Meinaavatko nämä ikäarvostelijat olla itse ihan raatoja jo viisikymppisinä, mietin vaan![]()
Viihdytään nähtävästi samoissa ketjuissa, mutta eri syistä.Taisit etsiä Alepaa
OnneksiEn nyt jokaiseen.
Onneksi on elämää palstan ulkopuolella.Onneksi
Alepan kanssa?
Vitamiini- ja hivenainepuutteita?Njaa. Kiva jos joku/jotkut kaipailee.
Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.
Arki on kivaa, mutta aika kuluttavaa.
Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.
Ilo oli ennenaikaista. Vittumaisuudenbumerangi on palannut.Alepa ottanut muovikassinsa ja lähtenyt?!
Kukahan mahtaa olla tuo E?Alepa ei muuten ole Echo eikä E.
On ilmeisesti 20 vuotta
vanhempaa polvea kuin nurkan kenties kaksi fiksuinta, varsin järkevää E naista. sivuhuomio palstanaiselta.
Epäkorrekti aloitus. Tuskin moukalta voi muuta odottaa.Oliko ehkä syytä myös mainitussa räyhääjässä?
Minulle ei tule ketään mieleen, sillä välttelen mustien kirjoituksia.Kukahan mahtaa olla tuo E?
täällä ei ole lapsia eikä rasismiaMinulle ei tule ketään mieleen, sillä välttelen mustien kirjoituksia.
Ikääntyessään viisastuu. En haluaisi enää ole samanlainen ihminen mikä aikoinaan olin viime vuosituhannella. Vaikeudet kasvattavat.
Radiossa puhutaan lasten rasismista. Sama ongelma on myös hyvin yleinen tällä palstalla.
On yksi eltaantunut papparainen. Mitä mahtaisivat lapsenlapsetkin sanoa, jos tietäisivät papan puuhista.täällä ei ole lapsia eikä rasismia
Ehkä olet vielä keltanokka palstalla, kun tunnistat vain yhden eltaantuneen papparaisen.On yksi eltaantunut papparainen. Mitä mahtaisivat lapsenlapsetkin sanoa, jos tietäisivät papan puuhista.
juubajuu onOliko ehkä syytä myös mainitussa räyhääjässä?