Ajattelin huhuilla Echoa takaisin tänne, kun tuo naisoletettu ex-annalainen on tainnut vihdoin ja viimein lopettaa palstailunsa 😊 👍

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin. En mä nyt oikeesti tiedä onko musta iloa tällä palstalla, kun täräytän mielipiteeni aika suoraan kummallekin osapuolelle: wokettajat saavat multa huutia, kuin myös uusnasset/putinistit. Omiakin eli kepu-KD-tavispersuja haukun aina silloin, kun ajattelevat yksipuolisesti/yksioikoisesti.

Toki pyrin olemaan menemättä poliittisissa keskusteluissa henkilöön. Mutta en tiedä, taidan vaan antaa kylmän suihkun liian monelle ja saada kaikki suutuksiin, joten mua ei kannata erikseen oikein toivoa tänne palstalle :LOL:

vierailija
Njaa. Kiva jos joku/jotkut kaipailee.

Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.
Arki on kivaa, mutta aika kuluttavaa.

Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.
Vitamiini- ja hivenainepuutteita?

vierailija
E on puoliksi suomalainen puoliksi eurooppalainen vaalea näyttävä sellainen lattari tanssijan näköinen kissanainen. Entinen naapurini jolla vieläpä hyvin miellyttävä media ammattilaisen ääni. Hänet totta puhuen näkisin vaikka uutisten lukijana kun tuo ääni ja ulkonäkö ovat noinkin hyvin kasassa.

Yhteistyössä