Ajattelin huhuilla Echoa takaisin tänne, kun tuo naisoletettu ex-annalainen on tainnut vihdoin ja viimein lopettaa palstailunsa 😊 👍

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Njaa. Kiva jos joku/jotkut kaipailee.

Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti. :D
Arki on kivaa, mutta aika kuluttavaa.

Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.

vierailija

Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.

Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.
onkos alepan ilahduttava häipyminen vaikuttanu jotenkin myös?

Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.

Mitä ihmettä? Etkö enää olekaan parikymppisiä aasialaisnaisia hehkeämpi vaihtoehto?

Aasialaisilla on aina jotakin tarjottavaa, mutta leivothan sinäkin pullaa... :giggle:

Alepa ottanut muovikassinsa ja lähtenyt?!

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Totean Alepasta, että minua hänen sanaisat muistelunsa tai muiden pilkaaminen eivät häirinneet. Olisin kuitenkin toivonut, että hän olisi rekisteröitynyt.

Toivottavasti Alepa on edelleen elävien kirjoissa, hänellä on/oli kai aika reippaasti ikää?

vierailija
outo käsitys
minusta vanhuksen:ikä alkaa kasilla (8)
Joo on todella outo käsitys. Oma "vanhukseni" tuli just kuntosalilta ja tänään myöhemmin vielä tekemään työkeikkaa ja huomenna jatkuu.

Toinen vielä vanhempi (70+) on kovemmassa kunnossa kuin moni paljon nuorempi, kun urheilee jatkuvasti.

Meinaavatko nämä ikäarvostelijat olla itse ihan raatoja jo viisikymppisinä, mietin vaan 🤔

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Joo on todella outo käsitys. Oma "vanhukseni" tuli just kuntosalilta ja tänään myöhemmin vielä tekemään työkeikkaa ja huomenna jatkuu.

Toinen vielä vanhempi (70+) on kovemmassa kunnossa kuin moni paljon nuorempi, kun urheilee jatkuvasti.

Meinaavatko nämä ikäarvostelijat olla itse ihan raatoja jo viisikymppisinä, mietin vaan *)
Hienoa 👍

Taitavat nämä *):t olla raatoja jo 4kymppisinä, kun näkökulma on moinen?

terv. erittäin viriilin aamuhetken (luomuna tietysti) viettänyt Setis (A:n kanssa) 🥰

Yhteistyössä