vierailija
Oliko ehkä syytä myös mainitussa räyhääjässä?Moi. Mitäs tänne?
Mulla kiirettä ja väsymystä. 3 viikon jälkeen alkaa onneksi päivät pidetä.
Joululahjoista suurin osa ostamatta
Oliko ehkä syytä myös mainitussa räyhääjässä?Moi. Mitäs tänne?
Mulla kiirettä ja väsymystä. 3 viikon jälkeen alkaa onneksi päivät pidetä.
Joululahjoista suurin osa ostamatta
3.11. alkaen oli pitkään poissaJustan Echo täällä oli. Mikä on kiva.
onkos alepan ilahduttava häipyminen vaikuttanu jotenkin myös?Njaa. Kiva jos joku/jotkut kaipailee.
Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.
Arki on kivaa, mutta aika kuluttavaa.
Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.
alepan häipyminen tyystin on huonompi vaihtoehto sille että hän korjaisi käytöstäänonkos alepan ilahduttava häipyminen vaikuttanu jotenkin myös?
Mission takuulla impossiblealepan häipyminen tyystin on huonompi vaihtoehto sille että hän korjaisi käytöstään
Mitä ihmettä? Etkö enää olekaan parikymppisiä aasialaisnaisia hehkeämpi vaihtoehto?Njaa. Kiva jos joku/jotkut kaipailee.
Mutta olen jotenkin nykyisin niin naatti ja loppuunkulutettu akanraato, ettei meikästä ole juttelemaan kauheen monipuolisesti ja kepeän polveilevasti.
Arki on kivaa, mutta aika kuluttavaa.
Ja poliittisissa keskusteluissa olen vähän molempien poliittisten ääripäiden puolella ja molempia vastaan, eli musta ei ota selvää elävä erkkikään.
Heitetäänpä siis uistin ja tarkistetaanAlepa ottanut muovikassinsa ja lähtenyt?!
outo käsitysAlepa ehkä kuollut kun jo 65 vanhus kaiketi. Ei varmaan kellään ikävä tule.
aaahhhhHeitetäänpä siis uistin ja tarkistetaan
(räks-pokss-roiskis)
Kannattaa tehdä Marinia kritisoiva aloitus, niin kaivautuu esille.Heitetäänpä siis uistin ja tarkistetaan
Joo on todella outo käsitys. Oma "vanhukseni" tuli just kuntosalilta ja tänään myöhemmin vielä tekemään työkeikkaa ja huomenna jatkuu.outo käsitys
minusta vanhuksen:ikä alkaa kasilla (8)
Tämä keskustelupalsta alkaa olla kun loppuun luettu kirja. Mielenkiinto loppuu kun tiedät mitä tapahtui.
Alepako se siinä haastelee?Tämä keskustelupalsta alkaa olla kun loppuun luettu kirja. Mielenkiinto loppuu kun tiedät mitä tapahtui.
En ole Alepa mutta se toinen Annalainen.Alepako se siinä haastelee?
HienoaJoo on todella outo käsitys. Oma "vanhukseni" tuli just kuntosalilta ja tänään myöhemmin vielä tekemään työkeikkaa ja huomenna jatkuu.
Toinen vielä vanhempi (70+) on kovemmassa kunnossa kuin moni paljon nuorempi, kun urheilee jatkuvasti.
Meinaavatko nämä ikäarvostelijat olla itse ihan raatoja jo viisikymppisinä, mietin vaan *)