V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sullekin?Myös maksuton päivähoito tulee kaikille
Palstan Rummo-pastajankkaajan päiväkodissa olisi ehdoton digikielto.Sullekin?
Et näköjään piittaa palstan kirjoittajien oikeinkirjoitusneuvoista.Persut ja kokoomus pitää huolen, että Suomalaiset maksaa jenkkien sosiaaliturvan
Et näköjään piittaa palstan kirjoittajien oikeinkirjoitusneuvoista.
Opi edes yksi asia tältä palstalta. Kansalaisuus kirjoitetaan pienellä kirjaimella ja maan nimi isolla.
Saman olen huomannut jo tälle palstalle tullessani.Nämä eivät sitten millään opi!
Saman olen huomannut jo tälle palstalle tullessani.
Vaarana on, että tyhmennyn samalle asteelle.
Outoa ettei tällä palstalla vatvota eilistä hotelli Joronjäljen räjähdystä.
Tapaus herätti monenlaisia muistoja. Ei tuollaisten tapausten läheiset hakeudu tälle palstalle purkamaan tuntojaan.
Yksi tulitikun raapaisu pakettiauton vieressä, ja kaksi ihmistä kuolee silmänräpäyksessä. Halloween ja Pyhäinpäivä ovat raskas juhlapäivä.
Kuoleman kustannuksella ilveily on minulle vierasta. Viikatemies on vieraillut jo monta kertaa lapsuuteni ajan suurperheessä. Sitä miettii kuka on seuraava noudettava.
Söi murusetKreikassa joskus drakman aikoihin näki kaupoissa todella alhaisia leivän hintoja, täytyy ihmetellä miten kukaan leipuri pystyi niillä itsensä elättämään.
Luultavasti veronkierrolla. MTV:n turkkilaisen hömppäsarjan ensimmäisessä jaksossa on pieni myymälä, joka epäilee kilpailijoitaan veronkierrosta.Kreikassa joskus drakman aikoihin näki kaupoissa todella alhaisia leivän hintoja, täytyy ihmetellä miten kukaan leipuri pystyi niillä itsensä elättämään.