Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

• Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="plääh";21984012]Tää sama ohje oli jo jonkin aikaa sit täällä eli vanha ohje jo :) Keksisit parempia ja uudenmpia ohjeita. Tää on jo kokeiltu[/QUOTE]

Et sitten huomannut kattoa koska tämä alootus on tehty ja montako sivua tässä ketjussa on...

lopettanut palstailija
Teinpä minäkin kun muuta herkkua ei ollut.

Eikä tarvitse tehdä uudestaan. Miten minä vieläkään en ole oppinut, että jos jotain ohjetta hehkutetaan netissä että "tää on parasta ikinä!" niin se on jotain ihan kauheeta jaskaa.

m.o.t.

"mimmi"
Olipas kätevä resepti.. yleensä kun teen itse kaikki alusta loppuun ja suurella vaivalla niin en olis uskonut että tosta tulee minkään makusta, mutta kyllähän tuota syö! tein itse silikonimuffinsivuokiin ja tuli muffinsin tyylisiä kakkusia jotka kuorrutin sokerikreemillä! ja jätskin kans on myös hyvää......

"Mirella"
Ihan oikeesti oli kyllä hyvää, aivan kuin normi, uunissa tehty suklaakuivakakku! Mahtava ohje, tuhannesti kiitoksia aloittajalle! Tämähän on ihan törkeen helppo nakata mikroon kypsymään, jos sattuu yllätysvieraita tulemaan kyläileen :)

"jennuli"
mäkin olen tuota tehnyt! Tupperin kutsuilta tuli mulle ohja ja niissä mikroplus astioissa oon tehny! Viimeksi laitoin säilyke persikoita pohjalle ja taikinan siihen päälle ja viellä manteli rouhetta päälle. NI vot pojat oli hyvää!!
Meitin mikrossa menee joku 6minuuttia niin ei ole liian kuiva!

Yhteistyössä