Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

• Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä olikoo tää mulla mikrossa vähän liian kauan, kun ei tästä kovin kaksista tullut :O Haisee karseelta.

Voin rehellisesti sanoa, että esim daim-suklaamuffinssit ovat paljon parempia.

// MÄ OLEN NIIN URPO! Pidin sitä mikrossa 10 min vaikka piti pitää se 5 min. Jotenkin sekaannuin ton otsikon kanssa. Huh.

Viimeksi muokattu:
Kepsis
2 desiä jauhoja, 1,5 desiä sokeria, 2 desiä voita ? Onko tuo nyt ihme että on joidenkin mieleen kun suhteet on tuollaisia ainesten kesken, pelkkää voita ja sokeria suurimmaksi osaksi.

Leipuri Jauho
Tein puoli annosta, munia kaytin vain yhden. Rasvan mittasin summamutikassa lusikalla margariinirasiasta ja sulatin samssa vuoassa, jossa paistoin itse kakunkin. Taikinasta tuli jäykähköä, joten lisäsin siihen ruokalusikallisen maitoa. Leivitin vuoan hasselpähkinäjauheella. Paistoin täydellä teholla 3 minuuttia. Nam. Nam. Nam.

kokki miinus kolmonen
En tiedä olikoo tää mulla mikrossa vähän liian kauan, kun ei tästä kovin kaksista tullut :O Haisee karseelta.

Voin rehellisesti sanoa, että esim daim-suklaamuffinssit ovat paljon parempia.

// MÄ OLEN NIIN URPO! Pidin sitä mikrossa 10 min vaikka piti pitää se 5 min. Jotenkin sekaannuin ton otsikon kanssa. Huh.
:LOL:
Mullekin kävis niin just noin. :D

"jope"
Ei se musta nyt kovin ihmeellisen makusta ollu. Vähä niinku mokkapalojen pohja. Täytyis ehkä tehä suklaakuorrute, tai mokkapalojen kuorrute, et sais lisää makua. Tai syödä vaikka jäätelön kanssa. :)

"susax"
[QUOTE="jope";26240856]Ei se musta nyt kovin ihmeellisen makusta ollu. Vähä niinku mokkapalojen pohja. Täytyis ehkä tehä suklaakuorrute, tai mokkapalojen kuorrute, et sais lisää makua. Tai syödä vaikka jäätelön kanssa. :)[/QUOTE]

Jep, jäden kanssa olen tota tarjoillut ja hyvin on mennyt koko annos :D!

"Rane"
Tämän, kuten mikrojuttujen kanssa yleensäkin, kanssa kannattaa olla todella varovainen. Kakkua pitää jäähduttää jääkaapissa varmasti vartti ennen kuin siihen kannattaa edes yrittää laittaa munaa.

nam nam
[QUOTE="Rane";26241363]Tämän, kuten mikrojuttujen kanssa yleensäkin, kanssa kannattaa olla todella varovainen. Kakkua pitää jäähduttää jääkaapissa varmasti vartti ennen kuin siihen kannattaa edes yrittää laittaa munaa.[/QUOTE]

miksi mä repesin tälle? oon kyllä kipeä, jos se vaikuttaa.

mut täytyy todeta, että vaikka tää kakku on laiskan leipojan märkä uni muutenkin, niin se ehkä hienoin juttu on se, että kun lorvikatarrissa iskee suklaakakkuhaave, niin muutamaa minuuttia myöhemmin tosiaan se suklaatuoksu alkaa leijua jo nenään. muksun ilmekin on vallan hauskaa seurattavaa, kun sen nenä alkaa puhua.

nou kokki
Ei onnistunut :( . Yritin puolittaa annoksen mut tuli niin kovantahmasta et lisäsin hiukka maitoo. Tuli sellanen puolimutakakku. Ääh, taikinana maistui paremmalle. Pitänee joskus kokeilla kokoannoksella... Meneehän toi menkkojen suklaahimoon ._. Haisee kyllä oudolle :O

Yhteistyössä