Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

• Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
Kokeilin tuota ekaa ja hyvä tuli :p vähän kuivahko, mutta taisi olla liian pitkään mikrossa. Tein oikeasta voista kun oli paketin loppu jäljellä, saattoi vaikuttaa makuun. :p

Paljonko olette laittaneet sekaan kookosta jotka olette laittaneet? Onko kukaan kokeillut pähkinärouhetta tms? Tai jotain muuta hyvää? :p

Se muuten on mikrolla leivottaessa tarkkaa toi aika...... mulla oli tasan 700W ja just eikä melkein 4 minuuttia ja tuli hyvä.

Lapset sen söi keskenään loppuun kun mä simahdin päikkäreille sohvalle :D
Isosisko piti huolen välipalan saannista......

Mutta kun mä en saanut unta yöllä :/

mimi
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:
Voiskohan tost tehä synttärikakun miehelle?
Pitääpä koklata, jos laittais jotain täytettä sit valmistuttua ja kermaa päälle! =)
Tein tosta suklaatäyskärin marjarahkaa väliin ja kermaa päälle!
Tuli hyvää ja valmistu nopeesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kokeilin tuota ekaa ja hyvä tuli :p vähän kuivahko, mutta taisi olla liian pitkään mikrossa. Tein oikeasta voista kun oli paketin loppu jäljellä, saattoi vaikuttaa makuun. :p

Paljonko olette laittaneet sekaan kookosta jotka olette laittaneet? Onko kukaan kokeillut pähkinärouhetta tms? Tai jotain muuta hyvää? :p
Täällähän olikin jo vaikka mitä vinkkejä, ne menivät muistiin, mutta lisääkin saa laittaa. =)

Mä paistoin 800 W ensin 4 minuuttia, oli vielä raakaa joten laitoin 2 min lisää. 5 minuuttia olisi varmaan sopiva paistoaika meidän mikrolla.

jörn
Eräs asia: minusta tuntuu, että jotkut ovat pilanneet kakkunsa Oboylla tai muulla "kaakaojauheella". Ohjeessa tarkoitetaan oikeaa, tummaa, sokeroimatonta kaakaota, kuten VanHouten.

Alkuperäinen kirjoittaja jörn:
Eräs asia: minusta tuntuu, että jotkut ovat pilanneet kakkunsa Oboylla tai muulla "kaakaojauheella". Ohjeessa tarkoitetaan oikeaa, tummaa, sokeroimatonta kaakaota, kuten VanHouten.
Niin juuri, kaakaojauhe ja kaakaoJUOMAjauhe on kaksi eri asiaa.
Tummalla kaakaojauheella kun tekee niin jo vain on suklainen kakku. Juuri sellainen tumma ja maku niin kuin pitää, ei hailu haamu B)

Oli pakko kokeilla =)
Tein tummasta leivontakaakaojauheesta, raastin ja paloittelin mukaan tummaa suklaata ja on :p Kuten Aamuäree sanoikin, niin ajan ja tehon kanssa pitää olla tarkkana. Mä pidin myös n.4 min ja kakku on ihanan kostea. Meinasin, että jos vielä valkoista ja/tai tummaa suklaata sulattelisi koristeeksi päälle :whistle:

Yhteistyössä