Aivan mahtava tunne kun usko uudistaa elämän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27029305]Samalla tavalla kuin heterous, vasenkätisyys, sinisilmäisyys jne.[/QUOTE]Samalla tavalla kuin heterous, vihreasilmaisyys ja oikea kateisyys.
(Henkilokohtainen spin)

[QUOTE="vieras";27029000]Onko heterous elämäntyyli?[/QUOTE]Mulla ei ole than kylla hyvaa vastausta , mutta jos sallit niin vataan tahan nain.
Jos ma olen homo niin luultavati elan homojen elaman tyylin , mutta olen myos homo.
Jos olen hetero niin luultavasti elan hetero elaman tyylia.
Jos mina suomalaisena elan niinkuin kanadalainen kanadassa niin se on vain mun elamantyyli, en silti ole kanadalainen..

Mulla ei ole than kylla hyvaa vastausta , mutta jos sallit niin vataan tahan nain.
Jos ma olen homo niin luultavati elan homojen elaman tyylin , mutta olen myos homo.
Jos olen hetero niin luultavasti elan hetero elaman tyylia.
Jos mina suomalaisena elan niinkuin kanadalainen kanadassa niin se on vain mun elamantyyli, en silti ole kanadalainen..

Miten homon ja heteron tyyli elää riippuu seksuaalisuudesta?

[QUOTE="vieras";27029449]No ei kai kaikki heterot, kuten ei homotkaan, harrasta seksiä täysin saman kaavan mukaan. On parisuhdeseksiä, irtoseksiä, lauantaina saunan jälkeen-seksiä, ryhmäseksiä, you name it. Joten eikö se elämäntyyli lähde luonteesta/arvoista, kuin seksuaalisuudesta tai silmien väristä.[/QUOTE]eiko se homous tarkoittanut , etta harrastaa seksia saman sukupuolen kanssa , ei se kuinka monen , tai mihin aikaan paivasta tai milla tavalla.
Ja kos vaoisin jatkaa viela , etta yksi tai kaksi heterorakkautta ei taa homosta heteroa eika myoskaan pain vastoin.
Ma koitan sanoa , etta meissa kaikissa lienee annos sita toista seksuaalisuutta.

eiko se homous tarkoittanut , etta harrastaa seksia saman sukupuolen kanssa , ei se kuinka monen , tai mihin aikaan paivasta tai milla tavalla.
Ja kos vaoisin jatkaa viela , etta yksi tai kaksi heterorakkautta ei taa homosta heteroa eika myoskaan pain vastoin.
Ma koitan sanoa , etta meissa kaikissa lienee annos sita toista seksuaalisuutta.

No jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei. Vai tuliko sinusta hetero vasta kun harrastit seksiä ensimmäisen kerran? Ja jos, niin mikä olit ennen sitä.

Jonkun elämäntyyliin voi kuulua irtosuhteet, seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä. Toinen on uskollinen parisuhdeihminen, jonka elämäntyyliin irtosuhteet eivät sovi, eikä siinäkään tapauksessa seksuaalisella suuntautumisella ole merkitystä.

[QUOTE="vieras";27029494]No jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei. Vai tuliko sinusta hetero vasta kun harrastit seksiä ensimmäisen kerran? Ja jos, niin mikä olit ennen sitä.

Jonkun elämäntyyliin voi kuulua irtosuhteet, seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä. Toinen on uskollinen parisuhdeihminen, jonka elämäntyyliin irtosuhteet eivät sovi, eikä siinäkään tapauksessa seksuaalisella suuntautumisella ole merkitystä.[/QUOTE]Ma luulen ,etta olen ollut hetero ihan alusta asti , ennen ja jalkeen ensiseksin.Tuossa lopussa olen samaa mielta kanssasi.

[QUOTE="vieras";27029526]Samalla tavalla homo on homo, vaikka ei harrastaisi seksiä ikinä.[/QUOTE]Mun tekis mieleni sanoa , etta ei,mutta sulla varmastikin on kysymyksia ja kommentteja joihin en osaa vastata.
Musta vain jotenkin tuntuu , etta ei voi olle home ennen kuin harrastaa seksia ja elaa homosuheessa samaa sukupuolta oleven kanssa.

Mun tekis mieleni sanoa , etta ei,mutta sulla varmastikin on kysymyksia ja kommentteja joihin en osaa vastata.
Musta vain jotenkin tuntuu , etta ei voi olle home ennen kuin harrastaa seksia ja elaa homosuheessa samaa sukupuolta oleven kanssa.

Jos se on sinun mielipiteesi, se on sitten sinun mielestäsi niin. Jos sinulla on faktatietoa asiasta, näkisin mielelläni linkin lähteeseen.

[QUOTE="vieras";27029551]Jos se on sinun mielipiteesi, se on sitten sinun mielestäsi niin. Jos sinulla on faktatietoa asiasta, näkisin mielelläni linkin lähteeseen.[/QUOTE]Ei ole taman parempaa tietoa eika faktoja. Oma mielipide vain.

[QUOTE="vieras";27029578]Yksi kysymys vielä, sitten lopetan. Onko homo sitten hetero ennen ensimmäistä seksikertaa? Jos, niin miksi hetero haluaisi seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa?[/QUOTE]ma taisin jo tuossa aikaisemmin sanoa , etta meissa kaikissa on annos sita toista seksuaalisuutta.
Ei ma kaikki olla 100% homaja eika 100% heteroja.Tai ehka parempi sanoa , etta ei meista kukaan ole 100% sita tai tata.

Yhteistyössä