V
"vieras"
Vieras
Jos se on vaikka luonnon lahja!
Samalla tavalla kuin heterous, vasenkätisyys, sinisilmäisyys jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos se on vaikka luonnon lahja!
Mulla ei ole than kylla hyvaa vastausta , mutta jos sallit niin vataan tahan nain.
Jos ma olen homo niin luultavati elan homojen elaman tyylin , mutta olen myos homo.
Jos olen hetero niin luultavasti elan hetero elaman tyylia.
Jos mina suomalaisena elan niinkuin kanadalainen kanadassa niin se on vain mun elamantyyli, en silti ole kanadalainen..
Ei se vaikuta taivaaseen paasemiseen mitenkaan. Siihen vaikuttaa ihan muut asiat.Toinen ei pääse taivaaseen ja elää synnissä. Tai jotain muuta tuollaista paskaa.
Toinen ei pääse taivaaseen ja elää synnissä. Tai jotain muuta tuollaista paskaa.
Varmaankin seksuaalinen elamantyyli poikkeaa toisistaan .
Ei kai valttamatta muute
eiko se homous tarkoittanut , etta harrastaa seksia saman sukupuolen kanssa , ei se kuinka monen , tai mihin aikaan paivasta tai milla tavalla.
Ja kos vaoisin jatkaa viela , etta yksi tai kaksi heterorakkautta ei taa homosta heteroa eika myoskaan pain vastoin.
Ma koitan sanoa , etta meissa kaikissa lienee annos sita toista seksuaalisuutta.
Ma luulen ,etta olen ollut hetero ihan alusta asti , ennen ja jalkeen ensiseksin.Tuossa lopussa olen samaa mielta kanssasi.
Mun tekis mieleni sanoa , etta ei,mutta sulla varmastikin on kysymyksia ja kommentteja joihin en osaa vastata.
Musta vain jotenkin tuntuu , etta ei voi olle home ennen kuin harrastaa seksia ja elaa homosuheessa samaa sukupuolta oleven kanssa.
Ei ole taman parempaa tietoa eika faktoja. Oma mielipide vain.
ma taisin jo tuossa aikaisemmin sanoa , etta meissa kaikissa on annos sita toista seksuaalisuutta.
Ei ma kaikki olla 100% homaja eika 100% heteroja.Tai ehka parempi sanoa , etta ei meista kukaan ole 100% sita tai tata.
No enka oo.
Ihan vaan tavallisen lajin heteromies.
Koittaisit edes ymmartaa mita yritan sanoa.Vai pilailetko sa mun kans?
!00% hetero ja loput mita sattuu.