Aivan kauheata!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolesta puolikuollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolesta puolikuollut

Vieras
Miesystäväni lähettää minulle yleeensä viestin, ennen kuin soittaa, ellei ole sovittu ajasta.

Tänään puhelimeni soi ja huomasin soittajan..en vastannut kun ei ollut tilaisuutta, annoin sen soida ja panin laukkuuni.
Myöhemmin huomasin että vastaajaani oli tullut viesti ja kuuntelin.

Ihmettelin heti alkuun ..koska hän ei milloinkaan ole puhunut vastaajaani.
Eikä puhunut nytkään..minulle.

En olisi halunnut kuunnella, mutta en osannut lopettaa.

Mies puhui ystäväni kanssa, ja se mies oli lääkäri.

Ystäväni on kuolemansairas.

Mitä minä teen, hän ei varmasti kerro minulle totuutta..

Siis kuka on kuoleman sairas? Luin tekstin monta kertaa, mutta ei nyt valoa näkynyt, siis
lääkäri joka on ystäväsi on kuolemansairas,
vai
miesystäväsikö on ystäväsi joka on kuolemansairas?

Alkuperäinen kirjoittaja Lukihäirikkö:
Siis kuka on kuoleman sairas? Luin tekstin monta kertaa, mutta ei nyt valoa näkynyt, siis
vai

En minäkään ymmärrä tuosta sepustuksestani "vieraan silmin", oli tyhmää kirjoittaa kun olen niin huolesta sekaisin.

Siis..kuuntelin vastaajastani lääkärin ja miesystäväni keskustelun.
Eivätkä ystäväni asiat ole hyvin.

Olen varma että ystävälläni oli vastaanotolla puhelin taskussaan, eikä tiennyt että se meni päälle..

Luin tekstin monta kertaa, enkä minäkään saanut siitä selville kuin sen, että joku on kuolemansairas.

"Mies puhui ystäväni kanssa, ja se mies oli lääkäri" "Ystäväni on kuolemansairas".
Onko mies miesystäväsi?
Vai onko ystäväsi miesystäväsi?
Ja kuka on lääkäri? Mies vai ystäväsi?
Ja kuka on kuolemansairas?

Alkuperäinen kirjoittaja huolesta puolikuollut:
Alkuperäinen kirjoittaja Lukihäirikkö:
vai

En minäkään ymmärrä tuosta sepustuksestani "vieraan silmin", oli tyhmää kirjoittaa kun olen niin huolesta sekaisin.

Siis..kuuntelin vastaajastani lääkärin ja miesystäväni keskustelun.
Eivätkä ystäväni asiat ole hyvin.

Olen varma että ystävälläni oli vastaanotolla puhelin taskussaan, eikä tiennyt että se meni päälle..

Ymmärsin jo tuosta aloituksestasi, vaikka kieltämättä pitikin lukea pari kertaa.

Voitko ottaa häneen yhteyttä muka muuten vain.Itse en kertoisi kuunnelleeni niinkin arkoja asioita varsikin jos hän pitää salassa.

Jos nyt ymmärsin oikein, että miesystävän puhelin oli jäänyt päälle lääkärin vastaanotolla ja sait vahingossa kuulla hänen olevan hyvin sairas ja nyt mietit, miten olla asian kanssa, etenkin kun epäilet ettei hän avaudu sinulle.

Minä kannattaisin suoruutta, soita hänelle ja kerro suoraan että puhelimensa oli jäänyt päälle ja sait kuulla vahingossa hänestä. Tämä voi olla helpotus hänellekin. Kuka tietää, mutta voithan sä tuon rehdisti kertoa.

Oi voi...kerro rehellisesti että kuulit sellaisen jutun, mielestäni valehteleminen on rumaa ja sillä usein on lyhyet jäljet. Miesystäväsi tarvitsee tukea jos todella on vakavasti sairas ja luulempa että sinäkin tahdot auttaa häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Oi voi...kerro rehellisesti että kuulit sellaisen jutun, mielestäni valehteleminen on rumaa ja sillä usein on lyhyet jäljet. Miesystäväsi tarvitsee tukea jos todella on vakavasti sairas ja luulempa että sinäkin tahdot auttaa häntä.

Samaa mieltä Leenan kanssa; kerro mitä tapahtui. Puhelin pyysi apua.

Niin minäkin sen tavallaan tulkitsin.
Soitin hänelle ja kerroin niinkuin asia oli, en oikein tiedä, mutta luulen että hän on ehkä helpottunut kun tietää minun tietävän miten asiat ovat.

Olen aika huono "valehtelemaan" joten tein ihan oikein..kuten tekin neuvoitte!

Huomenna juttelemme sairaudesta enemmän, jos hänelle sopii.

Hyvää Pääsiäistä kaikille ja kiitokset vastauksistanne.

Yhteistyössä