Painajaisista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyh

Vieras
Monena yönä, olen nähnyt todella kammottavan tuntuisia painajaisia ja yleensä herään omaan itkuuni. Viimeksi viime yönä, edellinen kerta oli reilu kolme viikkoa sitten. Yleensä unissa mieheni tekee minulle jotain pahaa, esimerkiksi viime yönä hän puhui unessani mulle järkyttävän kylmästi ja inhottavasti ja vaikka unessa tein mitä, niin en saanut mitään "omaa miestäni" esiin. Mieheni ei siis ikinä milloinkaan ole puhunut rumasti mulle, ei edes silloin kun on riidelty, se ei ikinä loukkaisi mua millään tavalla. Se on kiltein ihminen ikinä, mutta näissä painajaisissa se muuttuu ihan täysin. Eräänkin kerran näin sellaista painajaista että miehen muuttui unessa kuin taikaiskusta ja olikin yhtäkkiä ex-tyttöystävänsä kanssa ja taas sama tilanne että en saanut puhuttua mitään, mikä olisi herättänyt mieheni tunteet. Hän siis näissä unissa on kylmä, inhottava, julma jne. Kaikkea mitä todellisuudessa ei ole!

Aina jää surullinen mieli vielä seuraavaksi päiväksikin jos yhtään mietin mitä unessa tapahtui, en halua muistaa sellaista, koska se ei ole mun mies!

Mistä tällaiset unet voi johtua??

Yhteistyössä