Viime viikolla teinkin avauksen aiheesta. Mutta toissayönä näin kyllä ehkä oudoimman unen ikinä. Unessa mieheni penis oli sellaista irroitettavaa mallia. Olin lähdössä Tampereelle työmatkalle ja suutuin todella pahasti kun en saanut penistä mukaani Miehelle aamulla kerroin niin totesi "mitä sä sillä siellä Tampereella oisit tehnyt?". Ööööö hämmentänyt aamupuuroa varmaan :headwall:
Mieheni oli samana yönä heräänyt siihen kun olin tivannut häneltä että missä se oliivin vihreä peitto oikein on. Siitä en kyllä muista nähneeni unta.
mä näin kans esikoista odottaessa aivan ihme unen.. siinä oli mm. lapsia kasvamassa sellaisessa kuplan sisällä ja ne kaikki kuplalapset mitä unessa näky oli minun tulevia lapsia, olikohan niitä sitten jotain n.8 kpl.. huh.. olis siinä tekemistä yhdellä kertaa.. ja sitten me odotettiin että ne alkais rikkoutua eli lapsukaiset kuoriintuis eli syntyis... ja voi sitä iloa kun eka plopsashti.. joku nimikin oli sille ekalle lapselle heti, enää en muista mikä mutta olis se tuolla yhdessä kirjassa tallessa (koko uni..) jos jaksais katsoo.. siinä unessa oli lisäksi kaikkee muutakin ihmeellistä mitä en just nyt muista enää mutta oli tosi pitkä ja ihmeellinen uni ja pari päivää nauratti kun muistin aina välillä sen unen pitäis lukea se uni odotuspäiväkirjasta muistinvirkistykseksi