Aito guess

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aito?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän epäilyttävää että samalla myyjällä on iso pino kaikkea Guessin kamaa noilla hinnoilla myynnissä ja kaikki on tietysti "100% uusi lappuineen ja merkkeineen".

[QUOTE="minttu";30156036]olen ostanut kyseiseltä ihmiseltä paljon guess juttuja. Suomalainen nainen kuka asuu usas. Kaikki aitoja voi luottaa[/QUOTE]

Tottahan suomalaiseen voi aina luottaa. Vain ulkomaalaiset ovat epäluotettavia huijareita.

Moni tekee niin, että ostavat ebaysta paaaaaaljon edullisemmin merkkituotteita ja myyvät sitten kalliimmalla huutiksessa. En ota kantaa onko tuo aito vai ei, mutta aitoustodistus jos on, niin eiköhän siihen voi luottaa.

Jenkeissä usein vierailevat tekevät käsittääkseni huutiksessa kauppaa Guessilla, kun jenkeissä (tämäkin) merkki on halpaa kuin mikä Suomeen verrattuna. Ovat todennäköisesti itse ostaneet sen sieltä ainakin puolet halvemmalla.

Guessista on myös olemassa kaksi sarjaa. Toinen tämä edullisempi USA merkitty ja toinen "by marciano", jotka ovat kalliinmpia ja laadukkaampia.
Outlet myymälästä voi jenkeissä myös ostaa käsittääkseni laadukkaampaakin guessia pilkkahintaan. Last season- tuotteita, jotka rantautuvat suomeen vuosien päästä jos ollenkaan.

Kylläpä tuo ihan aidolta vaikuttaa.

Kuten mainittu, Guess on Yhdysvalloissa ihan perusmerkki (vrt. H&M, Seppälä), eikä kukaan sitä siellä pidä mitenkään luksus-tason merkkinä. Itse ostin isoja Guess-laukkuja viidelläkympillä, alennuksesta taisin saada hintaan 25€.