äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinkerbell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinkerbell

Vieras
Mistäs olette raskausaikana ostaneet äitiysvaatteita tai missä on siis paras valikoima ja ehkä hinta-laatu suhde? olen vasta raskauteni alussa mutta kun tästä ostoksille joku päivä pitää lähteä niin kiinnostaisi.

H&M:ssä näytttää ainakin olevan oma aika isokin osastonsa... mutta mites muut ketjut/nettimyynti?

Hennesiltä oon minäkin ne parhaimmat löydöt tehnyt. Pääkaupunkiseudulla on varmaan enemmän valinnanvaraa.
Elloksellakin näkyi mammavaatteita olevan ja lisäksi espritillä on kivannäköisiä odotusajan vaatteita. Niistä en ole kuitenkaan tilannut, kun koot voivat olla jotain odottamatonta :D

Itse olen ostanut H&Mltä ja Esprit:n nettikaupasta. Molemmissa mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan.

Mielestäni Esprit:n koot paitojen osalta (housuja en netistä "uskaltanut" tilata) mammavaatteissa ovat mielestäni suurinpiirtein linjassa esim. H&Mn kokojen kanssa. Ja ainahan palautus onnistuu, jos koko menee pieleen. Itse asiassa olen useammin tehnyt niin, että jos olen epävarma olen tilannut molemmat koot ja palauttanut sitten "väärän".

Mä oon tilannut netistä . nelly.com kolmet eri farkut :D Istuu todella hyvin,suosittelen!
Ja sitten jotain paitoja H&M.. Tuolla henkal ja maukalla on nyt tosi kivoja normaaleita mekkoja pitemmän mallisia niin mä tilailin niitä kesäks,otti vaan isomman koon.Legarit/housut ja sellainen menee "paidasta/tunikasta" =)

kiitos vinkeistä!

onko kukaan tutustunut mamalicious sarjaan? mua lähellä sitä mainosten mukaan myy stockmann... taitaa olla kalliin puoleisia? :D mut H&M on varmasti hyvä vaihtoehto hinnan puolesta... :D

en muista kumpi näistä kappahl vai lindex lopetti äitiysvaatteiden myynnin, toinen myy mielestäni edelleen. Henkka on ollut paras ja vielä parempi hintasuhteeltaan on kirppis.. lastenvaateliikkeissä on usein myös äitiysvaatteita, tosin aika hinnakkaita, mutta alerekkejä sielläkin... TIetty ovat erikoisvaatteita ja siitä ymmärrettävästi myös hintavia. Oma rahatilanne ja hetkellinen vaatteen tarve teki musta ainakin aika pihin...

sitä mamliciousta myy mun mielestä myös kärkkäinen, jos oot lahdesta, ylivieskasta, oulun tai iin lähistöltä, näissä muistaakseni ainakin on... ? välillä on ollu aika erikoinen leikkaus meikäläisen vartalolle, mutta esim raskaustoppi on musta ihana! sellanen yhden koon.

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbell:
kiitos vinkeistä!

onko kukaan tutustunut mamalicious sarjaan? mua lähellä sitä mainosten mukaan myy stockmann... taitaa olla kalliin puoleisia? :D mut H&M on varmasti hyvä vaihtoehto hinnan puolesta... :D

Se on halpaa merkkiä mutta hyvää! Juuri tuolla Nelly.com siellä on sitä ja jotkut veromodat myy myös esim.Jumbo

turun suunnalta olen.. :) tulen varmasti olemaan aika pihi... just sen takia et aika hetken tulevat olemaan käytössä. tietysti voi myöhemminkin tulla käyttöä ja aina niitä voi eteenpäin myydä.

luulen että benettonin mamma vaatteet ei mahdu mulle kun normivaatteetkaan ei oo sopivia :D oma koko yläosassa 40-42, alaosa 42-44, riippuen merkeistä...
täytyy varmaan hkin suuntaan lähteä joku päivä urakalla kiertelemään :)

luulen että benettonin mamma vaatteet ei mahdu mulle kun normivaatteetkaan ei oo sopivia :D oma koko yläosassa 40-42, alaosa 42-44, riippuen merkeistä...
täytyy varmaan hkin suuntaan lähteä joku päivä urakalla kiertelemään :)

Ne mamma-paidat on tilavia. Itse käytän paitoja kokoa 40-42 ja liivejä 80DD/E ja käytin vielä loppuraskaudesta Benettonin pitkähihaista trikoopaitaa!

Itselläni on ollut yhdet aivan loistavat manalicious:n farkut, eivätkä maksaneet paljon (muistaakseni vajaa ?40). Itse asiassa tilasin ne netistä, muistaakseni Linus & Lotalta, joilla oli aika iso valikoima ao. merkkiä

Missä noita mamalicious vaatteita myydään, onko netissäki?

Entä vielä nelly.com:ssa on ne ne älyttömät palautus ja vaihto jutut et asiakas joutuu maksamaan paketin kadotessa? :o