äitiysvaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titiy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

titiy

Jäsen
17.06.2008
129
0
16
eli mistä ootte tilannu niitä jos sillä tavalla olette hankkineet.hm:llä tosi huono valikoima,siis vähän.ja ei kuitenkaan mitn hirveän kalliita raski ostaa.eli onko hyvää ja edullista äitiysvaate-nettikauppaa? kiitos jo etukäteen.

Ja tähän vielä lisäisin, että ootteko löytäny äitiysvaatteita naisille, jotka on jo valmiiksi isoja? Siis lähinnä housuja kaipailisin jalkaani piahkoin... Viimme raskauden kuljin liian pienissä housuissa, kun ei isompiakaan kaupasta löytyny...

Mulla oli vaan yhdet oikeet äitiyshousut ja niissäkin inhotti se ällö kangasriekale, joka nousi suunnilleen kaulaan asti. Ostin matalavyötäröisiä housuja hieman tavallista isompaa kokoa ja niillä pärjäsin molemmat raskausajat. Samoin paidoissa ostin tunikamallisia tavispuolelta. Äitiyspaidoissa on jostain kumman syystä niin valtava kaula-aukko, että kumartuessa näkyy aivan kaikki, mitä paidan alle on piilotettu.

Noita kohtuuhintaisia äitiysvaatteita tuntuu olevan tosi huonosti. Olen itsekin ihmetellyt, kun jotenkin luulin, että niitä olisi tarjolla. Onhan tässä maassa kuitenkin kymmeniä tuhansia naisia raskaana jatkuvasti.

Mä taas haluisin just tuon ällön kangasriekaleen housuihini, koska se tukee myös mahaa samlla. Ja ainakin viimmeksi se maha oli ihan tarpeeksi suuri... :)

Mua kanssa rupes harmittaan kun just hiljan ennen raskautumista heitin yhet vanhat housut roskiin, kun oisin voinu tehä niistä kotiin äitiyshousut ihan hyvin vielä... Tai ainakin meidän äite olis voinu tehdä :)

HM:n myymälästä olen löytänyt ihan kivoja äitiyspaitoja mut hm:n housut ei käy mulle mitenkään ja kuvastossa on aika huono valikoima. Mama-licious on kiva ja edullinen merkki ja meillä on kauppa joka myy niitä niin ei tarvi netistä tilata. Myös bebesiltä olen tilannu EllyB-farkut jotka oli kalliit mut parhaat äitiysfarkut mitä mulla on ollu vaikka maha on ISO! loppuaikoina ja menee hyvin ihan alkuraskaudesta sekä raskauden jälkeen kun mahaa ja kiloja jäljellä. Nyt ajattelin bebesiltä tilata yhet farkut ku ei mullakaan kauheesti noita housuja ole.

Ei tällaisille jaloille tehdä mammahousuja... Eli tavallsissa matalissa farkuissa kuljin, koko oli vaan isompi kuin tavallisesti. H&Mllä oli silloin paljon paitoja kun pääsin käymään useammassa kaupassa.

Kiitti vinkeistä. Osalta noista onneksi löytyi farkkuja ja niistä jonkin verran kokojakin. Ja ihan kivan näköisiäkin. (Tosin kivemmissa sitten hinta hirvitti, mutta jos sitä kuitenkin raskisi.) Toivotaan, että tästä paino nousee, ettei tarvitse metsästää koon 34-36 äitiyshousuja... Varsinkin toi 34 näyttää olevan aika vähissä.

Yhteistyössä