Piilolinssien käyttäjiä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Kyllä juu ajttelin eka optikolla piipahtaa ensi viikolla! Saako niitä kuinka pian jos sopivat löytyy? Onko joku toimitusaika vai saako heti mukaansa?

Mä sain heti mukaani viikoksi linssit ja sitten tuli postissa kolmen kuukauden varasto. Sen jälkeen olen aina tilannut netistä.

Kyllä juu ajttelin eka optikolla piipahtaa ensi viikolla! Saako niitä kuinka pian jos sopivat löytyy? Onko joku toimitusaika vai saako heti mukaansa?

Kyllä ihan hyvin pystyy näillä miinuksilla suunnistaan, niin ettei kehenkään kävellessä törmää, mutta autonrattiin en istuis ilman laseja! Uimahallissa lapset on kyllä välillä hukassa...Onneksi osaavat aina huikata äitiä, kun näkeevät, etten heitä tunnista :D

Saat ne heti mukaas, kuuluu siihen sovituksen hintaan. Sit vaan ostat niitä lisää tai tosiaan tilaat netistä. Piilarit hyvät myös uidessa kuhan muistaa olla sukeltamatta...

Kiva! Kiitoksia kaikille vastanneille :flower:

Tällä pääsen etten päin! =) Kun en tosiaan uskonut löytäväni sopivia vahvuuksia! Mutta te todistitte, että olin väärässä :D

Kiitos kiitos!

Kiva! Kiitoksia kaikille vastanneille :flower:

Tällä pääsen etten päin! =) Kun en tosiaan uskonut löytäväni sopivia vahvuuksia! Mutta te todistitte, että olin väärässä :D

Kiitos kiitos!

Kysyvä löytää :D

Yhteistyössä