Äitiyspakkaus 2010!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sirppa

Vieras
Tuonne yhteen toiseen ketjuun viitaten.. Jotkut siis ilmeisesti siinä uskossa, että itse voi valita ottaako uuden vai vanhan paketin. Koittakaa nyt ymmärtää, että vanhat jaetaan ennen uusia vaikka miten ruinaisitte uutta! Ja toiseksi, kelahan ei sitä päätä vaikka sieltä uutta vaatisi, sillä pakkaukset tulevat reiman tehtaalta!!!

mulle ois ihan sama kumpi tulis pääasia et vauva saa vaatetta ja muuta hyödyllistä.Jos kuosit ei miellytä voi ostaa ite sellasii ku tykkää ja antaa/myydä pakkauksesta tulevat eteenpäin.

Niinpä. Luultavasti nää samat urpot nyyhkii ja vinkuu myöhemmin jos uus pakkaus ei miellytäkään yhtä paljon kuin vanha. Se on vaan niin vitun tärkeetä jollekin saada se uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ois ihan sama kumpi tulis pääasia et vauva saa vaatetta ja muuta hyödyllistä.Jos kuosit ei miellytä voi ostaa ite sellasii ku tykkää ja antaa/myydä pakkauksesta tulevat eteenpäin.

Totta, ja kun kuitenkin miettii miten paljon siellä on kaikkea muuta kuitenkin vaatteiden lisäks. On peittoa, pyyhettä, lakanasettiä, makuupussia yms.. en jaksa ihmisten valitusta ja siks avauduin.. helpotti jo :D

Kelan sivuillaki lukee lähes ekalla rivillä ihan suomeks että TÄLLÄ HETKELLÄ JAETAAN VUODEN 2009 PAKKAUSTA. ja uus pakkaus tulee jakoon kunhan vanhat loppuu. NIH. Uskokaa urpot. :D

Yhteistyössä