Äitiyspakkaus 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirpiz: Noita pieniä kertsejä saa ihan tarpeeksi liberon ja pampersin näytteistä, että älä huoli vaikka jäivät ÄP:stä pois. Eihän niitä sitä paitsi ollu vanhaskaan pakkaukses kuin pari muumia olisko 4 kpl? ja liberolta se pakkaus jossa on joku 10 vaippaa yhteensä.

Muuten oli kyllä pettymys tuo uusi paketti. Todella värittömiä vaatteita ja tuo uusi toppapuku olis kyllä aikaa karsee pukee tyttövauvalle. Yhtään ei siis harmita, että saatiin tuo viimevuoden pakkaus.
Nauhalakki näyttäis uudesta pakkauksesta puuttuvan, on korvattu tavallisella pipolla ja yhdet potkarit on mun mielestä vähemmän. lisää tässä uudessa paketissa on sukka ja lapaspari.
Myös kestovaippa setti oli muuttunut, nyt oli kaks housuvaippaa ja kaks sisävaippaa. Viimevuonna oli kuorivaippa ja 4 sisävaippaa...
Lama tainnut iskeä...

ihan kauheen värinen. jos piruvie saan tuon 2009 pakkauksen niin voin vaihtaa kyllä jonkun kanssa iskemättömään 2008 pakkaukseen!!! yök. suoraan sanoen. persikan-ja harmaan raidallinen vaate (voi puistatus) ja sit se kirsikkajokumikä lie paita?? apua. ja sit ne oli jättänyt ton kevyttopan pois ja tilalla joku kasari villapuku..voi jeesus minkä näköinen..

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaaleenpunaraitanen paita ja vaaleenpunaset housut :o

Jaa toi oloasu? Kieltämättä erikoisen värinen mutta en ihan vaaleanpunaiseksi katsonut. Ehkä kuvat vääristää värejä. Oma pakkaukseni näytti rajulta kuvissa mutta olikin sitten ihan kiva kun sen sain.

Kertakäyttövaipat näemmä jätetty pois niinkuin puheita kuulinkin.

se on livenä persikan -ja harmaan värinen. karsee..!!!

Minusta tosi harmillista että nauhalakki on jätetty kokonaan pois. Sille oli kovasti käyttöä. Sen sijaan tuo pipo oli aika kehno. Villahaalari on hyvä idea, mutta olisi saanut olla täysvillainen. Muuten minusta tosi kivannäköinen ja kiva että se kamala sininen väri on jätetty pois mitä monta vuotta harrastettiin. Siitä myös pidän että kestovaippojen määrää on lisätty ja myös 56 kokoinen body ainakin löytyi. Nuo 60 senttiset on hurjan isoja ja tahtovat vastata ennenminkin 68 kokoa muilla merkeillä.

Minun lapseni sai vuoden 2007 pakkauksen ja se oli kyllä ihan erinäköinen luonnossa kuin mitä kuvissa. Vaatteita käytettiin loppujen lopuksi tosi paljon kun lahjaksi saaduista ja itseostetuista löytyi kivoja pareja äp:n vaatteiden kaveriksi. Nyt asumme Ruotsissa ja toppahaalaria on todella kadehdittu täällä. Kuulemma mistään ei löydy nättejä vauvahaalareita joissa olisi kahdet vetoketjut, kunnon huppu ja väri jotain muuta kuin tumman ruskea tai kirkkaanpunainen.

Ja todellakin ottaisin mieluummin tuon pakkauksen kuin sen jokun linkittämä hm- hirvityksen. Ne ei kestä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Ja todellakin ottaisin mieluummin tuon pakkauksen kuin sen jokun linkittämä hm- hirvityksen. Ne ei kestä yhtään mitään.

Minä sen tein ja se oli kyllä päätasolle, ei mihinkään tiettyyn vaatteeseen. H&M:n vauvanvaatteet ovat erittäin kestäviä ja niistä löytyy ihan samalla tavalla neutraaleja vaatteita kuin täältäkin. Mutta onneksi myös värikkäitäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja joops:
Pirpiz: Noita pieniä kertsejä saa ihan tarpeeksi liberon ja pampersin näytteistä, että älä huoli vaikka jäivät ÄP:stä pois. Eihän niitä sitä paitsi ollu vanhaskaan pakkaukses kuin pari muumia olisko 4 kpl? ja liberolta se pakkaus jossa on joku 10 vaippaa yhteensä.

Muuten oli kyllä pettymys tuo uusi paketti. Todella värittömiä vaatteita ja tuo uusi toppapuku olis kyllä aikaa karsee pukee tyttövauvalle. Yhtään ei siis harmita, että saatiin tuo viimevuoden pakkaus.
Nauhalakki näyttäis uudesta pakkauksesta puuttuvan, on korvattu tavallisella pipolla ja yhdet potkarit on mun mielestä vähemmän. lisää tässä uudessa paketissa on sukka ja lapaspari.
Myös kestovaippa setti oli muuttunut, nyt oli kaks housuvaippaa ja kaks sisävaippaa. Viimevuonna oli kuorivaippa ja 4 sisävaippaa...
Lama tainnut iskeä...

Ei siellä mitään housuvaippoja ollu. Siinä oli 2 kuorivaippaa ja 2 sisävaippaa.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja joops:

Lama tainnut iskeä...

Ei siellä mitään housuvaippoja ollu. Siinä oli 2 kuorivaippaa ja 2 sisävaippaa.

eikä mitään sellastakaan vaan 4 sisävaippaa ja 2 kuorta. livenä tsekattu kelan kojulla tänään. sivuilla virhe.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Aivan ihana! Musta kerrankin neutraali pakkaus. Ja näemmä siteetkin tulleet takaisin vai joko ne oli viime pakkauksessaki? Ja ne naisten kondomit on kadonnu kans?

Ainakin viimen vuoden pakkaukses oli siteet kun sen sain ja naisen kondomi oli mutta ei ole enää.

siis IKINÄ! Tulee mieleen ihan 80-luku. Järkyttävän värisiä ja näköisiä! Yök! Makuupussi on ruma, talvihaalari on TOSI ruma (mitä ihme kalansuomuja siinä on...) ja kaikki vaatteetkin ihan outoja. Ainoa minkä ottaisin siitä on ruokalappu!

siis mun mielestä nämä pakkaukset on vuosi vuodelta huonontunut tai pitäskö sanoa että laatu on nykyään huonoa. muuten tykkäsin tämän vuoden pakkausesta paitsi se yksi paita oliko siinä nyt kirsikoita vai mitä mutta ei ollu nätti kaikki muut oli ok.

Alkuperäinen kirjoittaja yök yök yök:
siis IKINÄ! Tulee mieleen ihan 80-luku. Järkyttävän värisiä ja näköisiä! Yök! Makuupussi on ruma, talvihaalari on TOSI ruma (mitä ihme kalansuomuja siinä on...) ja kaikki vaatteetkin ihan outoja. Ainoa minkä ottaisin siitä on ruokalappu!

oikeesti peesi.. mua on vituttanut kokopäivän siitä lähtien kun pengoin laatikon messuilla. meille on tulossa tuo paketti silti, kun vaatteet tarvitsemme. sillä rahavastineella ei saa puoliakaan nuita kledjuja.
mä voisin vaihtaa kaikki nuista 2006 vuodesta lähtien oleviin pakettien sisältöihin.

Merkkailen.
Uusi toppapussi on ihanan näköinen, mut en voi sanoa ihan kaikista mitään, kun ei aukene kaikki kuvat vieläkään mulle.
Mutta 2008-pakkauksessa oli 1kpl 56cm kietaisubody, missä oli ne käännettävät hihat. Kätevä, vaikka ei niin kaunis kuitenkaan.
Ja joku väitti, että tässä uudessa on lisänä lapaset ja sukat. Oli ainakin mun 2008 pakkauksessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

oikeesti peesi.. mua on vituttanut kokopäivän siitä lähtien kun pengoin laatikon messuilla. meille on tulossa tuo paketti silti, kun vaatteet tarvitsemme. sillä rahavastineella ei saa puoliakaan nuita kledjuja.
mä voisin vaihtaa kaikki nuista 2006 vuodesta lähtien oleviin pakettien sisältöihin.

Mä melkein kyllä ottaisin sen 140 euroa ja ostaisin jotai H&M:lta tai Lindexilta, siis kaikki mitä saan ja sit makuupussi ja talvihaalari jostain kirppikseltä. Mulla olis kyllä 2005 vuoden haalari antaa, tosi vähällä käytöllä ollut, tosi hyväkuntoinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Antakaa anteeksi, mutta mä en näe mitään villapukua koko pakkauksessa. Missä kohtaa se on?

Siellähän se keskellä. Sellainen tosi vaaleen haalee ja kasarimainen. Yök.

No niinpäs olikin, en tajunnu, et se oli se potkupuku/haalari, jossa oli 28% villaa.

Ja niin muuten taisi olla viime vuoden paketissa vaan yhdet lapaset ja sukat.

Antakaa anteeksi, mutta mä en näe mitään villapukua koko pakkauksessa. Missä kohtaa se on?

Siellähän se keskellä. Sellainen tosi vaaleen haalee ja kasarimainen. Yök.

No niinpäs olikin, en tajunnu, et se oli se potkupuku/haalari, jossa oli 28% villaa.

Ja niin muuten taisi olla viime vuoden paketissa vaan yhdet lapaset ja sukat.

se oli valkoinen väriltään livenä. sellanen vaalea luonnonvalkoinen.ja siinä oli sellanen ihme nyppyläpinta.

Meille tulossa poitsu elokuussa. Mä tykkäsin kyllä tosta makuupussista, ihanan yksinkertainen. Samoin bambu lapaset on huiput.Tykkään bambista materiaalina.. Raidalliset potkarit ihanat!

Yhteistyössä