Nyt täytyy kyllä kertoa oma kokemus... Minäkin viime vuonna vein paperit viime tingassa, että saisin uuden pakkauksen, siis vuoden 2005 mallin, ja niin sitten sainkin ja uppo-onnellinen olin. Kuitenkin, kun muutama kuukausi on kulunut vauva-arkea, niin höpönhöpöä, ei sillä ole enää väliä, että mikä pakkaus sieltä tuli... Sitä tulee kuulkaa niin paljon muuta ajateltavaa, että ei sitä enää mieti, että olikohan se nyt tämä pakkaus parempi vai olisikohan se vanha ollut sittenkin hyvä jne...
Uskokaa pois, ennen vauvan syntymää on aikaa harmitella ja mietiskellä äitiyspakkauksen hakuaikaa/mallia/värejä/sisältöä, mutta kunhan vauva-arki koittaa, niin on muut asiat mielessä =D
Ja jos toppapuku ei miellytä, niin eihän sitä tarvi käyttää. Meillä se oli alkutalvesta aivan liian iso ja keväämmällä liian pieni, joten käyttämättä jäi. Eikä minua harmita yhtään, enhän minä siitä rahallista rahaa ole maksanut, yksi pikkuetu vain jäi käyttämättä. Mutta enhän minä kaikkia muitakaan kaikenmaailman etuja käytä, joihin veroja maksavana kansalaisena olisi oikeus, että ei minua yksi toppapuku itketä...