Äitiyspakkauksen vuoraaminen vauvaa varten

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirella"

Vieras
Haluaisin nukuttaa vauvaa aluksi kotona äitiyspakkauslaatikossa.
Miten olette vuoranneet laatikon vauvaa varten?
Netissä katselin reunapehmusteita, mutta oli kamalan hintaisia.
Huutonetistä en omilla hakusanoilla ainakaan löytänyt ja itse en osaa tehdä!
En kehtais pelkkään laatikkoon pientä pistää :(
 
Ompelin itse ihan helpolla ohjeella:

Sisäpuoli verhotaan suoraksi "putkeksi" ommellulla kankaalla, jonka nurjalle puolelle kiinnitetään pehmustevanu. (Patjan alle kangasta vain sen verran, että paikallaan pysyy, samoin reunan yli käännettynä.)

Ulkopuolelle toinen "putken" muotoinen kappale, jossa kangasta metritolkulla, rypytetään ja kiinnitetään laatikon yläreunan ympäri kuminauhalla.

Onnistuu aloittelijaltakin.
 
Ompelin itse ihan helpolla ohjeella:

Sisäpuoli verhotaan suoraksi "putkeksi" ommellulla kankaalla, jonka nurjalle puolelle kiinnitetään pehmustevanu. (Patjan alle kangasta vain sen verran, että paikallaan pysyy, samoin reunan yli käännettynä.)

Ulkopuolelle toinen "putken" muotoinen kappale, jossa kangasta metritolkulla, rypytetään ja kiinnitetään laatikon yläreunan ympäri kuminauhalla.

Onnistuu aloittelijaltakin.

Uskaltaiskohan sitä koittaa itse sitten.. Paljonko tohon suunnilleen menee kangasta ja tuota vanua?
 
[QUOTE="sss";25498115]hitsi kun väsyneenä luin ensin äitispakkauksen vuokraaminen.

Hetken löi tyhjää että mitä hiton järkeä.[/QUOTE]

Hahah, joo ei tarvi alkaa vuokraan, kun ilmaiseksi saa itselle ihan oman :D
 
Kiitoksia näistä vinkeistä. Täytyy miehen kanssa keskustella, jos joku yritettäis huutaa :) Vähän olis saanu enemmän nuissa väriä, mutta niin pienen hetkenhän se vain on käytössä..
 

Yhteistyössä