M
"Mirella"
Vieras
Haluaisin nukuttaa vauvaa aluksi kotona äitiyspakkauslaatikossa.
Miten olette vuoranneet laatikon vauvaa varten?
Netissä katselin reunapehmusteita, mutta oli kamalan hintaisia.
Huutonetistä en omilla hakusanoilla ainakaan löytänyt ja itse en osaa tehdä!
En kehtais pelkkään laatikkoon pientä pistää
Miten olette vuoranneet laatikon vauvaa varten?
Netissä katselin reunapehmusteita, mutta oli kamalan hintaisia.
Huutonetistä en omilla hakusanoilla ainakaan löytänyt ja itse en osaa tehdä!
En kehtais pelkkään laatikkoon pientä pistää