Äitiyspäivärahasta kysymys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumeilija

Vieras
Eli olen ollut töissä viimeks 04, jäin äippälomalle, sitten olin hoitovapaalla, jäin 06 suoraan äippälomalle, nyt hoitovapaalla. Ja siis sain 06 saman äippärahan kuin 04. Nyt kuumeilen kolmatta lasta, miten on putoanko minimille, jos en mee töihin välillä???
 

Yhteistyössä