Eli siis mikä olis äippärahan suuruus:
-06 jäin äitiyslomalle.
-jatkoin hoitovapaalla.
-kun lapsi täytti 3v jäin VIRKAVAPAALLE.
-virkavapaalta suoraan uudelle äitiyslomalle nyt sitten syksyllä.
Ymmärtääkseni se on se minimi. Mutta kuulin että vois olla jotain muutakin....valaiskaa.....kelalta jo nettiteitse kyselin ja ihan yhtä tyhjän kanssa.....
-06 jäin äitiyslomalle.
-jatkoin hoitovapaalla.
-kun lapsi täytti 3v jäin VIRKAVAPAALLE.
-virkavapaalta suoraan uudelle äitiyslomalle nyt sitten syksyllä.
Ymmärtääkseni se on se minimi. Mutta kuulin että vois olla jotain muutakin....valaiskaa.....kelalta jo nettiteitse kyselin ja ihan yhtä tyhjän kanssa.....