A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voiko äiti tehdä älomalla töitä?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Siis äitiysvapaatahan on vaan ensimmäinen 3kk. Jos äitiysvapaa aloitetaan normaalisti 30pv ennen laskettua aikaa, vauva on n. 2kk kun äitiysvapaa vaihtuu vanhempainvapaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä sain äitiyspäivärahan/saan vanhempain rahan miniminä... eli paljonko vanhempain raha muuttuu jos menen töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä sain äitiyspäivärahan/saan vanhempain rahan miniminä... eli paljonko vanhempain raha muuttuu jos menen töihin?
No sitten se ei muutu ollenkaan. (Paitsi mahdollisesti käteen jäävä osuus riippuen, miten hoidat verokorttiasian, jos saat sekä palkkaa, että etuutta.)
Saat edelleen sen minimin, ja lisäksi palkan työstä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä sain äitiyspäivärahan/saan vanhempain rahan miniminä... eli paljonko vanhempain raha muuttuu jos menen töihin?
No sitten se ei muutu ollenkaan. (Paitsi mahdollisesti käteen jäävä osuus riippuen, miten hoidat verokorttiasian, jos saat sekä palkkaa, että etuutta.)
kiitos vastauksestatämä on ikävä tilanne, mutta mieheni on työttömänä ja minä saisin luultavasti paremmin töitä...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä sain äitiyspäivärahan/saan vanhempain rahan miniminä... eli paljonko vanhempain raha muuttuu jos menen töihin?
kiitos vastauksestatämä on ikävä tilanne, mutta mieheni on työttömänä ja minä saisin luultavasti paremmin töitä...
Eipä mitään. Ratkaisunhan jokainen tekee niinkuin oamlle perheelleen parhaiten passaa taloudellisesti ja muutenkin.
Mä aloitan kohta varhennetun äitiysvapaan, ja kun se loppuu, jatkan töitäni.
Mies jää pitämään vanhempainrahakauden siis meilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä sain äitiyspäivärahan/saan vanhempain rahan miniminä... eli paljonko vanhempain raha muuttuu jos menen töihin?
Eipä mitään. Ratkaisunhan jokainen tekee niinkuin oamlle perheelleen parhaiten passaa taloudellisesti ja muutenkin.
Mä aloitan kohta varhennetun äitiysvapaan, ja kun se loppuu, jatkan töitäni.
Mies jää pitämään vanhempainrahakauden siis meilläkin.
mä jo pelkäsin saavani kamalasti p*skaa niskaan tästä kysymyksestämeillä päin on tällä hetkellä kamalasti myyjän töitä ja tuo mun mies ei halua myyjäksi
mä taas rakastan asiakaspalvelu hommia
![]()