Auttakee hölmöä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö karenssin aikana pidä olla työkkärissa työnhakijana? Jos siis olet työnhakijana työkkärissä ä-lomalla niin karenssi kuluu, mutta jos ne tarjoaa jotain koulutusta niin taas paukahtaa karenssia, jos et mene.

Voikohan äitiyslomalla olla työttömänä työnhakijana ollenkaan?
Tekisi mieli vaihtaa työpaikkaa, mutta rahaakin tarvitaan joten ihan kotihoidontuelle ei voi oikein jäädä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkuiita:
Joku pelotteli, että jos äitiyslomalla irtisanoutuu joutuu korvaamaan työnantajalle äippälomalta maksetun (eka 3kk) palkan.. En siis tiedä pitääkö paikkansa, vai onko mua taas vedätetty :D

Joo tämä kyllä pitää paikkansa, onneksi mulle ei sellasta ole maksettu niin ei ole silläkään mitään väliä. Miten muuten lomaltapaluuraha, pitääkö se maksaa takaisin jos ei tulekkaan takaisin työhön?

Osaisikohan joku antaa vastausta tuohon että kuluuko se karenssiaika äitiyslomalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkuiita:
Joku pelotteli, että jos äitiyslomalla irtisanoutuu joutuu korvaamaan työnantajalle äippälomalta maksetun (eka 3kk) palkan.. En siis tiedä pitääkö paikkansa, vai onko mua taas vedätetty :D

Joo tämä kyllä pitää paikkansa, onneksi mulle ei sellasta ole maksettu niin ei ole silläkään mitään väliä. Miten muuten lomaltapaluuraha, pitääkö se maksaa takaisin jos ei tulekkaan takaisin työhön?

Osaisikohan joku antaa vastausta tuohon että kuluuko se karenssiaika äitiyslomalla?

Yhteistyössä