äitiyshousuista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
pitäs mennä ostaa kun omat housut ei mahu tai siis nappi ei mene kiinni..
mutta kun mua pelottaa jos ostanki ne turhaan että jos jotain vielä tapahtuu raskauden takia.... tyhmä ajatus tiedän mutta silti olen niin kahen vaiheilla ostanko vai en :snotty: olisi kiva saada housut mitkä ei purista..

niin ja rv 14+1 menossa

Minäkin siirryin äitiyshousuihin joskus viikolla 15 kun entiset housut ei menny kiinni.
Käy vaan ostamassa mukavat äitiyshousut. Ei ole mukava olla housuissa, jotka puristaa masusta.

tannuli 23+3

mul o kuule nyt jo välil äitiyshousuja jalassa (huutonetistä huudettuja ni ei juuri kalliita) ku välil mahaa turvottaa iha kauhiasti ja vkoja vasta 7+4 :D Et kyl ne siel kaapis sit säilyy jos ei sit jostai syystä tarttiskaa..

oli miunki pakko ostaa jo ihan alussa äitiyshousut, ku lähettiin risteilylle ja omat housut ei istunu yhtään hyvin ja puristi mahaa.. ja melkeen alusta käytin mieki äippähousuja ku tuntu paremmilta!! aattelin vaan et jos sattuu jotain, ni säilyyhän ne siellä kaapissa!!

Äiti lpr rv 21+6

mä ostin ekat mammahousut jo varmaan rv 13 kun alkoi vanhat puristaa ja istumatyössä kun olen niin suhteettoman paljon painoivat turvonnutta massukkaa...

Olet kuitenkin päässyt jo riskiviikkojen yli joten pahin on takana, nyt pitää vaan uskaltaa luottaa että kaikki menee hyvin :heart:

Tini+Pingu rv 17+5

Yhteistyössä