H
hihhhiiii
Vieras
mitä saa..keskusteltiin joululahjoista ja mulle tuli siinä sit mieleen kun muistelin etten koskaan saa semmosia mitä oon toivonut ja ne mitä toivon on tyyliin tossut tai hajuvesi tai byjama.. oon toivonut tommosia siitä lähtien ko oon ollut 12. Multa siis kysellään mitä haluan lahjaksi, turha niitä on sanoa jos periaate on se et sitten niitä ei ainakaan osteta? tuntuu et mein porukat ottaa ne jonain vaatimuksina:/ en tartte mitään joululahjaa mut ihmetyttää tuo ajatustyyli. Kun mun tyttöni tosta kasvaa ja osaa kertoa mitä haluaa lahjaksi ni kyllä mä niitä ostan ja jotain muuta tarpeellista, en tietankään sitä sille kerro! on kiva kattella jouluna kun avaa lahjoja niin siellä on jotain toivomaansa. Yks joulu teininä muistan ko toivoin seppälästä jonku oloasun ni mun sisko sitten soitti äidilleni ja mä olin siinä kanssa ja ne kyseli multa sitten minkälainen eläinkuvio siinä saa olla ja millaiset olohousut.. meni vähän maku ihan ko olisin vaatinut semmosia :/ nyt tulee tietenkin kommenttia minkäikäinen oikeen oot..mut ei se nyt oo pontti