Äitien iltapalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En varmaan mitään :headwall: :headwall:

koko päivä mennyt yhdellä salaatilla mutta kun ei maistu niin ei maistu :headwall:

Mä kävin sun ravintolassas tänään syömässä :flower:
Kiitokset :)

Kävin äsken kaupasta fazerin sinisen + puoli litraa hylamaitoa ja keitin kahvit (lapsille laitoin riisipuuroa tulemaan). Näillä mennään huomiseen puoleen päivään asti =)

Mä oon parina iltana tehny kaapintyhjäyssalaattia. Murustetut suolakeksit sopii loistavasti sekaan!
Jotain herkkuleipiä... vuohenjuustolla ja ilmakuivatullakinkulla... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

koko päivä mennyt yhdellä salaatilla mutta kun ei maistu niin ei maistu :headwall:

Ole hyvä :flower: :flower:

Maistukos? Näytinkö hyvältä? :saint: ( en ollut salin puolella kylläkään, kun ehkä käymässä :saint: )

Ole hyvä :flower: :flower:

Maistukos? Näytinkö hyvältä? :saint: ( en ollut salin puolella kylläkään, kun ehkä käymässä :saint: )

Mä en nähnyt sua, taaskaan.
Lohi oli oikein loistavaa.
Kaivattiin jälkiruokaan kermavaahtoa, voitko viedä palautteen eteenpäin :saint: ?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Illalla kasvis- sekä hedelmien paloja. :) Niitä kiva napostella pilkottuina lautaselta töllöö katellessa :PP

Tuleekohan sieltä töllöstä mitään :) ?

Mun tekis mieli fondueta, mut ei sitä kehtaa itselleen ainoastaan laittaa. Dipatut kasvikset vois olla aika hyvä idea :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Illalla kasvis- sekä hedelmien paloja. :) Niitä kiva napostella pilkottuina lautaselta töllöö katellessa :PP

Tuleekohan sieltä töllöstä mitään :) ?

Mun tekis mieli fondueta, mut ei sitä kehtaa itselleen ainoastaan laittaa. Dipatut kasvikset vois olla aika hyvä idea :)

Aattelin suom.sarjojen ystävänä katella Salkkarit ja Kotikadun :)

Mä kävin vartavasten täksi illaksi ostaan itselleni valkosipulidipin ja aijon dippailla porkkanaa,kurkkua ja kukkakaalta :p Ja ehkä sitten myöhemmin syön lakupussin jämät :D
Telkkarista katson kotikadun (jos kerkeän lasten nukkumisrumban aika sillon), satuhäät ja martinan&eskon. Siinä menee tää ilta :D

Lapset söi tänään broileria ja riisiä, me miehen kanssa syötiin lihaa ja lohkoperunia
Mies lähti töihin.
Itsekseni syön tänään illalla varmaankin pizza palasen ja cokista, 3pv loman kunniaksi
Sit vois syödä suklaata
Lapsille tetty iltapala

Yhteistyössä