G: Mitä tänään ruoaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cynthia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cynthia

Vieras
mitä teidän perhe syö tänään?
moneltako syötte?
montako ruokailijaa?

mä en vielä tiedä ruokaa mutta syömme aina noin klo 20 ja tänään meillä syö vaan mies ja minä kun lapsi on isällään =)

Mä teen keittiölakon tänään :saint: Tein eilen loistavalla reseptillä italialaisia lihapullia ja pastaa. Lapset eivät koskeneetkaan lihapulliin, koska niihin tuli tomaattimurskaa eli olivat punaisia, mikä viittaa maustettuun ruokaan ja chiliin. Ja mä olin ainakin tunnin keittiössä ja tuossa palaute. Syödään lähikiinalaisessa kello 18.00 :saint:

Jaa-a. Liharuokaa jotain teen ja puol 6 maissa kun mies tulee töistä. Mutta lapselle tarjoan jotaa jo kyllä aikaisemmin...pinaattilettui ja jogurttia yms. Katotaas mitä keksitään.

Just äsken syötiin eilistä gulassikeittoa lasten kanssa.

Päivälliseksi, joka on n.klo 17, on luvassa kuhaa. Laitan fileille tuorejuustoa, kasvissuikaleita, sitruunapippuria ja kierrän rullalle ja vuokaan. Uuniin hetkeksi ja sitten päälle kerma ja annan muhia hetken. Keitettyjä pottuja seuraksi + jtn salaattia.

Ruokailijoita on nyt minä, mies ja kaksi lasta (4v ja reilu 2v). Esikoinen 6v on tämän vkon vanhemmillani.

Eskarilainen syö parhaillaan päiväkodissa, tytön kanssa syötiin puuroa. Noin klo 15 syödään italianpataa ja hot wingsejä+vihersalaatti. Mies syö sitte loput ku tulee töistä ehtoommalla..

aamulla syötiin isot annokset perunavelliä 2vuotiaan kanssa ja nyt laitoin uuniin sitten vain pannaria jonka sekaan kaadoin pussin kinkkusuikaleita. En tiedä tuleeko siitä edes syötävää kun en ole ennen kokeillut, mut syödään päivälliseksi sitten jotain tuhdimpaa.. siis puoli viiden aikaan

Yhteistyössä