Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En varmaan mitään :headwall: :headwall:
koko päivä mennyt yhdellä salaatilla mutta kun ei maistu niin ei maistu :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En varmaan mitään :headwall: :headwall:
koko päivä mennyt yhdellä salaatilla mutta kun ei maistu niin ei maistu :headwall:
Mä kävin sun ravintolassas tänään syömässä :flower:
Kiitokset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:En varmaan mitään :headwall: :headwall:
Mä kävin sun ravintolassas tänään syömässä :flower:
Kiitokset![]()
Ole hyvä :flower: :flower:
Maistukos? Näytinkö hyvältä? :saint: ( en ollut salin puolella kylläkään, kun ehkä käymässä :saint: )
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Illalla kasvis- sekä hedelmien paloja.Niitä kiva napostella pilkottuina lautaselta töllöö katellessa
P
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Illalla kasvis- sekä hedelmien paloja.Niitä kiva napostella pilkottuina lautaselta töllöö katellessa
P
Tuleekohan sieltä töllöstä mitään?
Mun tekis mieli fondueta, mut ei sitä kehtaa itselleen ainoastaan laittaa. Dipatut kasvikset vois olla aika hyvä idea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:LOHI??? Mä olen taas missannut jotain![]()
![]()
Voin tietysti viedä eteenpäin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mtäääh:onks kipiksellä oma rafla?
On B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mtäääh:onks kipiksellä oma rafla?
On B)
Missä tää ravintola on?