Äiti jota panisit!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äp

Vieras
Saako facebookissa jotenkin selville, kuka on vastannut kysymykseen

"Kaverisi vastasi juuri kysymykseen "Luuletko että ......... voisi olla äiti jota panisit?" sinusta."

Mulla siis oli ilmoitukset-kohdassa tuommonen ilmoitus, saako jostain katsottua kuka on vastailllut mitäkin minuun liittyviin kysymyksiin? Mikä se kysymys-hommeli edes on missä kysytään kaveri-listalla olevista vaikka mitä?

Kun ite annat sille sovellukselle oikeudet ja vastaat tiettyyn määrään samanlaisia kysymyksiä keräten näin pisteitä niin pääset katsomaan, kuka on sinusta mitäkin vastannut..

Se on tosi tyhmä friend facts sovellus ja siihen liitttymällä ja noin sataan kyllä/ei kysymykseen vastaamalla keräät silvereitä ja sitten voit nähdä yhden vastauksen sinusta tehtyyn kysymykseen. Kysymyksen on juuri tuon tasoisia tyhmiä... En ole jaksanut tuommoiseen lähteä. Ei kiinnosta mitä ovat vastailleet

Ahaa, no näkeekö ne kaverit sit kaiken mitä minä olen vastannut? ja näkyykö ne vastaukset takautuvasti? Eli jos alkaisin ens vkolla pelata, niin näkyskö esim kuukauden takaiset kavereiden minua koskevat vastaukset sit mulle? Ihme pelejä.... Ja eiks siinä ole kohta et älä ilmoita tälle henkilölle tästä vastauksesta? eikö tää kohlö ole laittanu ruksia siihen, kun mulle tuo ilmo tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja äp:
Ahaa, no näkeekö ne kaverit sit kaiken mitä minä olen vastannut? ja näkyykö ne vastaukset takautuvasti? Eli jos alkaisin ens vkolla pelata, niin näkyskö esim kuukauden takaiset kavereiden minua koskevat vastaukset sit mulle? Ihme pelejä.... Ja eiks siinä ole kohta et älä ilmoita tälle henkilölle tästä vastauksesta? eikö tää kohlö ole laittanu ruksia siihen, kun mulle tuo ilmo tuli?

hohhoijaa... älä ota liian vakavasti... taidat toivoa että siellä olisi tietty vastaus tietyltä henkilöltä?

vaan itelles, mitä se sun pakaravakoa kaivelee, vaikka toivosinkin ja mitä?! Kyrsii tuommoset ihmiset, jotka toitottaa "mielipiteitään" vaikka ihan hyvin voi pitää päänsä kiinni!

Yhteistyössä