Äiti (42v) ja tytär (17v) samaan aikaan raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti&tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Teille vieraille kaikensietäville pikku ystäville, mikä tekin olette määrittelemään mikä on normaalia ja mikä ei. Jos te pidätte sekasikiösuvustanne ja ihannoitte epämääräistä sikiämistänne se on teidän asianne. Jos en tunne ylpeyttä oman sukuni joka suuntaan lisääntymisestä niin ei ole kiellettyä tuntea inhoa sitä kohtaan.

Kenties kyse on enemmän tuosta että lapset on eri suhteista (ja ymmärrän hyvin jos isäpuoli lähtentelee omaa ikää), mutta että tuo ikä olisi sinäänsä se ongelma. Itse 39v ja odotan "iltatähteä" varsin varhaisessa vaiheessa - kuopus (kohta 9v) pyysi vielä huoneeseensa mentyään nukkumaan ja puheli taas kuinka niin haluaisi pikkusisaruksen (vielä ei tiedä), ihan kyynelet silmissä sitä jälleen kerran kaipasi. Ja aika monilla kavereilla on kyllä meitä vanhempia vanhempia, joilla voi olla pieniäkin, joten ei kyllä osaa ikäämme hävetä tai edes ajatella.

synnytyin 9v. Ikäisenä terveen poikalapsen. ja imetin häntä yli 1,5 vuotta ja mulle kasvoii isot naisen rinnat. 80.d kupit ja pystyt on kiva olla pystyrintainen nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti&tytär:
Huppelista keikkaa sattuipa nyt näin. Eli olemme samaan aikaan raskaana. Lasketut ajat ovat; äidillä 02/09 ja tyttärellä 01/09. Löytyykö samanlaisia tapauksia? Mitä mielipiteitä herättää?

Kuka teitä on pannu?

Äitini sai iltatähtensä 38-vuotiaana,minä sain esikoiseni puoli vuotta myöhemmin 19-vuotiaana :) Olimme siis hetken aikaa yhtäaikaa raskaana ja meille on ollut toisistamme valtava tuki. Lisäksi tilanne on vahvistanut aiemmin ehkä hieman etäistä suhdettamme. Asumme lähekkäin ja nuorin sisarukseni on lapseni paras ystävä. Ja ei,emme kuulu mihinkään uskontokuntaan,minun ja nuorimman sisarukseni välissä on yksi lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti&tytär:
Huppelista keikkaa sattuipa nyt näin. Eli olemme samaan aikaan raskaana. Lasketut ajat ovat; äidillä 02/09 ja tyttärellä 01/09. Löytyykö samanlaisia tapauksia? Mitä mielipiteitä herättää?

Yksi ystäväni raskautui 17-vuotiaana. Samaan aikaan, kun äitinsä. Molemmat saivat pojat tammi-helmikuun vaihteessa 08. Enkä nää tuossa kyllä mitään pahaa. Päinvastoin. :)

Olin aikoinaan siskoni kanssa yhtäaikaa raskaana ja se oli aika hassua. Se raskaus tosin meni kesken mutta kuitenkin.. Jos raskaus olisi mennyt loppuun saakka olisi miulla ja siskollani nyt samanikäiset pojat. =)

Äitini sai miut ja veljeni niin vanhana ettei ole omalla kohdalla ollut koskaan mitään pelkoa uusista sisaruksista. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
. Jos te pidätte sekasikiösuvustanne ja ihannoitte epämääräistä sikiämistänne se on teidän asianne.

Eli kun mä sain lapseni 19vuotiaana ja äitini sai vielä yhden lapsen 41vuotiaana, kun oma lapseni oli 2, ois mun tai äidin pitänyt tehdä abortti, ettei oltas sekasikiö suku? :D

Joo, kaikki pukkaamaan penskoja vasta sitten kun omat vanhemmat on 80vuotiaita, ettei varmasti voi enään tulla raskaaksi.

Yhteistyössä