H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Meidän perheessä on sama homma. Äitini odotti vauvaa 42-vuotiaana ja samaan aikaan oli 24v veljeni muija raskaana. Pikkuveli syntyi 4kk aikaisemmin. Musta se oli ja on vieläkin ällöttävää. Lisäksi mulla on isän puolelta vielä tänä vuonna 3 täyttävä sisko ja en tykkää yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:tuo tilanne ei minusta ole mitenkään paha, äiti ja tytär voivat touhuilla vauva-asioita yhdessä =)
mutta en lähtis muiden lapsia imettämään, oli kui läheinen tahansa, enkä antais omiakaan imettää. mutta se on vaan mun mielipide, ja mun puolesta muut voi tehdä ihan niinku ite lystää, en lähe tuomitseen.
mutta silti vierasta ajatusta, että imetetään jonkun muun lasta. tämä ei siis tule minulle uutena tietona että näin toimitaan, itse en vaan siihen lähtisi.
mutta meitä on moneen junaan ja kukin tyylillään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Alkuperäinen kirjoittaja ap:t:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Meidän perheessä on sama homma. Äitini odotti vauvaa 42-vuotiaana ja samaan aikaan oli 24v veljeni muija raskaana. Pikkuveli syntyi 4kk aikaisemmin. Musta se oli ja on vieläkin ällöttävää. Lisäksi mulla on isän puolelta vielä tänä vuonna 3 täyttävä sisko ja en tykkää yhtään.
Miten voit nähdä asian ällöttävänä?
Meillä on varsinainen sillisalaatti koko suku, suoranainen vitsi! Monta eri isää, isot ikäerot.. Pikkuveljeni isäkin on vain muutaman kuukauden vanhempi kuin vanhin veljeni jne jne. Musta tuo on ällöttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja vataaja:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja moraalisaarna:Mitä valoisaa tuossa teiniäitiydessä on? Tyttö siinä iässä, että pitäis olla opiskelut mielessä, ei vauvat.
miksei olisi valoisaa saada lapsi alle kaksikymppisenä? opiskella kyllä kerkiää kunhan lapsi on päiväkoti ikäinen.
Kyllä se tiettyjä rajoituksia sen tulevaisuuden suhteen nuorelle äidille laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihanko totta?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän perheessä oli sama tilanne. Tyttö 18-vuotias, äiti 43-vuotias. Eipä sitä kukaan kauhistellut eikä ketään meidän perheessä kiinnostanutkaan jos joku olisikin kauhistellut. Eli nuo säälijät saavat sääliä aivan rauhassa!!Kaikki meni hyvin, äiti auttoi vauvan hoidossa paljon, tytär asui vieressä. Äiti pystyi imettämäänkin lastenlastaan, joten hoitamisen järjestely oli helppoa.
Äiti imettää lapsenlasta?
Mun kaveri sai vauvan ja hänen hyvä ystävä sai samaan aikaan vauvan myös. Hoitavat toistensa vauvoja välillä (molemmat yksin) Ja imettävät toistensa vauvoja samalla. Mielestäni ihan ok!
Alkuperäinen kirjoittaja venera:![]()
en kyllä tykkäis jos mun sisarrukset olisi mun lasten ikäisiä....
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Alkuperäinen kirjoittaja venera:![]()
mä tykkään kun pikkuveli nyt 6v ja omat lapseni 5v ja 7v.. on seuraa..
11kk ikäeroa jokaisella. mun poika 2/01, pikkuveli 1/02 ja mun tyttö 12/02
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Alkuperäinen kirjoittaja venera:![]()
mä tykkään kun pikkuveli nyt 6v ja omat lapseni 5v ja 7v.. on seuraa..
11kk ikäeroa jokaisella. mun poika 2/01, pikkuveli 1/02 ja mun tyttö 12/02
Mun sisarukset ei ole mutta miehen sisarukset on. Meillä lapset 1v ja 3v ja anopilla 5v, tykkään kyllä kovasti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ihanko totta?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän perheessä oli sama tilanne. Tyttö 18-vuotias, äiti 43-vuotias. Eipä sitä kukaan kauhistellut eikä ketään meidän perheessä kiinnostanutkaan jos joku olisikin kauhistellut. Eli nuo säälijät saavat sääliä aivan rauhassa!!Kaikki meni hyvin, äiti auttoi vauvan hoidossa paljon, tytär asui vieressä. Äiti pystyi imettämäänkin lastenlastaan, joten hoitamisen järjestely oli helppoa.
Äiti imettää lapsenlasta?
Mun kaveri sai vauvan ja hänen hyvä ystävä sai samaan aikaan vauvan myös. Hoitavat toistensa vauvoja välillä (molemmat yksin) Ja imettävät toistensa vauvoja samalla. Mielestäni ihan ok!
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Punatukkainen osasi kiteyttää asianOlin silloin melkein 14v, kun pikkuveli syntyi. Ällötyksen lisäksi se myös hävetti. Vanhin veljeni häpesi niin, että laittoi vuodeksi välit poikki äitiimme. En tiedä hävettääkö "vanha" äiti pikkuveljeäni vanhempainilloissa, kun muilla oppilailla on nuoremmat äidit.