Aiotko ottaa H1N1-rokoitteen?

  • Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti
Vaapukka
En ota itselle (nyt rv 32 ja astma) enkä lapsille/lapselle.... en aseta itseäni enkä lapsiani koekaniiniksi huonosti tutkitulle rokotteelle varsinkin kun kukaan ei ota mitään vastuuta mahdollisista haitoista/haittavaikutuksista... Ja koska possunuhaa verrataan normaaliin kausi-influenssaan niin miksi panikoida...
 
huom!
Otan rokotteen, koska olen raskaana. Influenssa voi jättää ikävän perinnön syntyvälle lapselle...

http://www.newscientist.com/article/mg20427293.200-flu-in-pregnancy-leaves-a-mean-legacy.html
 
cukkis
ekaa kertaa alan kallistumaan etten ota ja en lapsianikaan rokotuta...liikaa on tullut epäileväisiä artikkeleita yms. ja tällä kertaa emme ota ja mene koekaniineiksi....
 
vieras
en ota, en myöskään rokotuta 3v lastani, mies on päättänyt rokotteen ottaa. Liian hätäinen rokote tutkimus takana, ja mikä on aika outoa niin valmistaja maa ei itse käytä samaa rokotetta vaan sitä toista ja miksiköhän?
 
no jooh
Mukavan perinnön se saamarin rokotekkin voi jättää kun sitä ei tutkittu, voi aiheuttaa sikiölle vaurioita hermostoon yms... pistelköön lääkärit ja tutkijat vaan ihteensä niitä piikkejä..
raskaana olen minäkin 36 viikoilla enkä ota, lapsi on minulle liian tärkeä asia että siihen tai minuun kun odotan tarttis mitään keskeneräsiä ja huonostitutkittuja paskoja testata
 
mie
näin ulkomaan kanavalta maailman terveysjärjestön ukkelin haastattelun inluenssa rokoteesta.. kyseessä siis tämä sikainfluenssa.. ja siinä sanottiin suoraan että rokotteen sivuvaikutuksiin voi kuolla jopa varmemmin kuin itse tautiin..

tämäkin ihan on siis elävä todiste lääkefirmojen *tautien kylvämisestä*, jotta saavat myytä kalliita lääkkeitä..

mie olen raskaana ihan aika viimesillään vielä..ja ikäkin on siinä riski tekijöissä ja se että en ole perustervekkään.. ja silti sanon jyrkän EN OTA ROKOTETTA

jos mie kuolen ja vauva kans niin se siit sitten.. mutta mie en ota sellasta mistä ei varmaks tiiä onko senkään jälkeen elävien kirjoissa..
 

Yhteistyössä