V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja O:Taas lipesi joku outo hymiö kun piti olla vain sulku kiinni. pöh.
Pistä väli siihen perään jos viiminen kirjain on ääkkönen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja O:Taas lipesi joku outo hymiö kun piti olla vain sulku kiinni. pöh.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovin moni näköjään huudattaa ja puolustelee. ;( Kun pehmeä keino on yhtä tehokas ja turvallisempi. Harmi.
Uskoisin, että vain harvojen vauvat / lapset on alkaneet nukkua läpi yönsä enää koskaan heräämättä ja vain parin yön huudatuksella.
Samaa mieltä.
Mä en vieläkään ole onnistunut ymmärtämään miksi se vauva pitää jättää yksin itkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän pehmeä keino oli siis nukkua vieressä ja antaa tuttia tai tissiä tai tassua. Ja kaikki yöt meni ilman itkuja - aina. Vauva vain heräili parin tunnin välein, tarkisti, että vieressä ollaan ja otti tuttia, jos ei kelvannut, niin tissiä. Parasta öissä oli se, että ne olivat aina itkuttomat.
Olin vakaasti sitä mieltä (kun olin näitä lastenpsykiatrien suosituksia vieressänukkumisesta lukenut), että kun vain hän heti saa rauhoitusta ja näkee että vieressä ollaan AINA, yöheräily jää joskus pois. Ja että loppulapsuus sujuu hyvin, kun on saanut maksimaalista läheisyyttä alussa niin pitkään kuin tarvitsee.
Ja niin se jäikin, nyt reilu puoli vuotta mennyt ilman yhtään heräilyä!!!!
Ja kyllä, olin aivan puhki, koska sain nukuttua noin 3-5 h yössä ja senkin pätkissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viva:Koska teillä on ollut helpot herran enkelit jotka nukkuu kun pikkusen paijaat,ei tarkota että kaikilla on!!
Mutta näistä tosi vaikea väitellä,ainut miten teidät saa ymmärtämään on toivoa että jos vielä lapsia saatte niin ovat vaikeimmasta päästä nukkumisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Viva:Koska teillä on ollut helpot herran enkelit jotka nukkuu kun pikkusen paijaat,ei tarkota että kaikilla on!!
Mutta näistä tosi vaikea väitellä,ainut miten teidät saa ymmärtämään on toivoa että jos vielä lapsia saatte niin ovat vaikeimmasta päästä nukkumisen kanssa.
Kiitos vaan. Mulla on kaksi lasta, molemmat aloitti kunnon yöheräilyt 2-3 kk iässä. Yli vuoden heräilin molempien kanssa 5-10 kertaa yössä.
Mutta kai mä en sitten tiedä mistään mitään kun mulla oli voimia olla vieressä unikoulun ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tutkimuksissa on huomattu, että varhaisten ihmissuhteiden laatu vaikuttaa pitkälle aikuisuuteen. Kaisa Männikön tutkimus varhaisista kiintymyssuhteista pohjautuu John Bowlbyn kiintymysuhdeteoriaan.
Lähde: http://www.peda.net/en/magazine/jkl/lyseo/lyseonlukioon?m=content&a_id=10
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelijä:Tuli tuossa mieleen, että onko tämä hieno unikoulu muissakin maissa yhtä suosittua? Että mitäköhän muuallapäin maailmaa tehdään näiden "ongelmalapsosten" kanssa jotka eivät suostu yöllä nukkumaan...
Onhan se mukavaa että elämä on koulua täynnä. Se on tätä suoritusyhteiskunnan ihanuutta. Lasten pitää oppia unikoulun kautta nukkumaan öisin jotta vanhemmat jaksavat suoriutua päivisin.
Ja sitten kun lapsi on oppinut nukkumaan, alkaakin teini-ikä. Ja silloin olisi tarpeen uusi unikoulu. Tai oikeastaan sitä tarvitsisivat jo alakoululaisetkin, koska tutkitusti jo lapset kärsivät univajeesta koska kukkuvat liian myöhään mm. netissä.
Elikkä: ojastako allikkoon tässä mennään? Onkohan nyt maalaisjärki tipahtanut jonnekin matkanvarrelle meidän koulutetussa yhteiskunnassamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä tämä ongelma on vain länsimaissa, joissa yritetään nukkua erillään vauvoista.......
Perhepeti on ihmisen perusmalli