Aion olla varatun kanssa sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua järkyttää, kuinka paljon on naisia, jotka ei "anna" miehilleen! Jotkutkin valittelee jotain väsymystä, mutta haloo, kyllä sitä nyt pikkaisen on skarpattava! Kyllähän te väsyneinä hoidatte lapsiannekin, joten miksette miestänne ja parisuhdetta? Itse saa kyllä itseään syyttää, jos ei suhteessa kaikki ole kunnossa.

[QUOTE="vieras";22064548]Sinäkin siis olet hyväuskoinen. En nyt kuitenkaan kerro miksi ei kannattaisi.[/QUOTE]

Tottakai mä olen, hänelle mä luotan 101%=). Mulla on vaan tuuri että hyvää mies mulla, se on 10 vuotta ei muuta kun töissä ja kotona perheen kanssa, mun kanssa kuin limattu, voi vaikka mihin vaan tulla ja mennä jos mä haluan, on se mulle välillä mustasukkainen mut yritä se mullekin luota. Mun työn takia mustasukkaisuus on hänellä välillä, kun se iitse mulle kerran sanoi suoraan, mitäs jos mä löydän jotain miljöönäriä ja lähden sen kans ja jäätän hänet, sillä on välillä sellaiset ajatukset.

Mut sano mulle kaikki syyt vaan miks mun yhtäkkiä ei saa luota omalle miehelle?:)

Lueskelin/kuulin tässä jostakin en nyt valitettavasti muista mistä, eri kulttuurien ratkaisuja tähän ihminen ei ole täysin yksiavioinen -ongelmaan. Lähi-idän suunnalla ratkaisuksi on haettu moniavioisuutta, Suomessa sarjamoniavioisuutta ja Etelä-Euroopassa puolivirallisia rakastajattaria. Äkkiseltään luulisi, että tuollainen rakastajatar-ratkaisu olisi kuitenkin lasten kannalta sikäli parempi, ettei perhe välttämättä hajoaisi, kuten väistämättä käy silloin, jos mennään sarjayksiavioisuuden tietä. En nyt erityisesti ketään kehota tähän, pohdimpahan vaan.

Totta tämäkin. Tälläsessä pettämisessä on vaan se huono puoli, että pariskunta ei yhdessä neuvottele asiaa vaan toinen toimii selän takana. Vielä jonkun tutun lutukan kanssa.

Jos asia olis niin, että yhdessä olis sovittu että seksuaaliset tarpeet saa tyydyttää parisuhteen ulkopuolelle, niin siitä vaan. Tää petos ja salailu on se, joka mun mielestä toimii eniten sen perheen yhdessä pysymistä vastaan. Lapset kärsii, kun aikuiset sikailee.

Mäkään en kiellä sitä, että monet miehet ja naiset pettävät. Mutta edelleen naurattaa tämän tyyliset kommentit: Kun mies ei saa kotoa (niin ap hyväntahtoisesti sitten antaa miesparalle). Tai: Vaimon kuuluu antaa pillua (niinkuin miehellä ei olisi osaa tai arpaa asiassa).

Ap lähteköön ja vähän äkkiä, ennenkuin mies kuolee saamattomuuteensa :laugh:

Tottakai mä olen, hänelle mä luotan 101%=). Mulla on vaan tuuri että hyvää mies mulla, se on 10 vuotta ei muuta kun töissä ja kotona perheen kanssa, mun kanssa kuin limattu, voi vaikka mihin vaan tulla ja mennä jos mä haluan, on se mulle välillä mustasukkainen mut yritä se mullekin luota. Mun työn takia mustasukkaisuus on hänellä välillä, kun se iitse mulle kerran sanoi suoraan, mitäs jos mä löydän jotain miljöönäriä ja lähden sen kans ja jäätän hänet, sillä on välillä sellaiset ajatukset.

Mut sano mulle kaikki syyt vaan miks mun yhtäkkiä ei saa luota omalle miehelle?:)

Mieli tekisi, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka siihen.

Taas kerran iso osa menee ihan täysillä mukaan tällasiin provoihin. Eiks tää oo jo tuttu juttu et aina säännöllisin väliajoin palstalle tulee tällasia? :D Ja saavat palstan lähes sekaisin

[QUOTE="vieras";22064617]Mieli tekisi, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka siihen.[/QUOTE]

eikun sano, sano, sano vaan:D

kinosta nyt paljon, vaikka yv laita jos palsta ei ole sellainen, mut parempi palstalle vaan, kun on helpompi lukea:)

Onnea matkaan, jos moraali kestää! (Omani ei kestäisi harrastaa tuollaista.) Seksuaaliterapeutit ilmeisesti suosittelevat vieraissa käyntiä, jos kotoa saantia ei ole.

Ystävyyssuhde saattaapi tuollaisen jälkeen olla kylläkin sen miehen kanssa mennyttä, jos huonosti käy.. Jos ihan pakko on tuollaista harrastaa, niin ehkäpä kuitenkin kannattaisi suosia sellaisia miehiä, joihin ei ole minkäänlaista värkkien yhdistämiseen liittymätöntä ystävyys- tai muuta suhdetta.

Taas kerran iso osa menee ihan täysillä mukaan tällasiin provoihin. Eiks tää oo jo tuttu juttu et aina säännöllisin väliajoin palstalle tulee tällasia? :D Ja saavat palstan lähes sekaisin

Mietipä miksi. Kyllä näillä 101% uskollisten miesten muijilla näyttää olevan pelko perseessä kuitenkin. Muutenhan nää aloitukset jäisivät aika vähälle huomiolle.

No miksi niille lapsille pitäisi mitään kaksinaismoralistista sitten opettaa? Jos asia on noin, niin parempihan se että ne perheet hajoaa tai äipät ja iskät käy vapaasti vieraissa. On se ihme miksi lapsille pitäisi syöttää satuja oikeasta elämästä. Johan ne siitä kieroon kasvaa.

Nyt en ehkä ihan ymmärtänyt? Voisi kuvitella, että jos "maan tapa" on tuollainen rakastajatar, se selviää lapsille vasta siinä vaiheessa kun ovat jo isompia. Saavat kuitenkin lapsuuden molempien vanhempien kanssa.

[QUOTE="vieras";22064667]Mietipä miksi. Kyllä näillä 101% uskollisten miesten muijilla näyttää olevan pelko perseessä kuitenkin. Muutenhan nää aloitukset jäisivät aika vähälle huomiolle.[/QUOTE]

No sitten 102%, jos 101% ei tänne käy:)

Mulla ja pelko perseessä, taitat olla väärässä nyt tässä asiassa, koska mulla ei mitään pelkoa ole, miehiä on paljon, koko maailma täynnä. Mä vaan halua kehua mun miestä että se on sen asiassa tosi hyvää, perhe on sille nro 1, se tekee mitä vaan, monta kerta mäkin olin lähdössä, ei se antaa ikinä periksi ja tämän takia arvostan siitä tosi paljon. Muissa asioissa en arvosta, esimerkiks laiskuus tai pelaa välillä paljon jotain lasten tietokone pelejä

Toisille on vaan suotu korkeampi moraali kuin toisille. Jotkut jäävät lähemmäksi eläimen tasoa (tosin eläimet toimivat vaistonsa varassa eikä pahuuttaan). Miehen "ystävä" ap ei todellakaan ole, kun tekee tommosta. Mä en tajua, miten ap:n kaltaiset ihmiset pysyyy päivittäin katsomaan itseään peilistä ja olemaan ylpeitä itsestään.

on se ikävää että ap:n kaltaisia luuskia on aina vaan maailmassa enemmän. miehistä puhumattakaan. Mun mies teki myös noin ja vielä tutun naisen kans, vaikka meillä olikin silloin yhteinen tulevaisuus vaakalaudalla niin ei nuo temppuilut ainakaan auttanut asiaa. Sekin luuska tiesi todellakin että minä ja lapsi ollaan olemassa. En tajua miten kukaan voi tehdä tahallaan toiselle ihmiselle niin rumasti, olkoonkin vaan vaikka minkälaiset tarpeet ja himot mut ihmisiä pitää osata kunnioittaa. Se että pettää, tai että käy kuksimassa jonkin toisen miestä, kertoo vaan siitä ettei pidä muita ihmisiä minkäänarvoisena.

[QUOTE="vieras";22064683]Olen suomalainen... en tyhmä v.....o. Siispä en sano ja näin vältyt taas rikosilmon tekemiseltä.[/QUOTE]

En mä mihinkään ilmoitusta teen:laugh: sano vaan, älä vaan kiroile paljon ettei siitä poistetaan, kun mä haluan lukea mitäs taas on keksitty, mä kun olen plussan masokisti :D

[QUOTE="Niin";22064589]

Pst. Miksi mikään sellainen, joka ei ole pahaa, loukkaisi ketään vaikka se tulisikin julki?[/QUOTE]

Joku asia on toisesta ihan ok mutta toista se loukkaa. Eikö tuo ole ihan normaalia?

Yhteistyössä