selibaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
me varmaan tarvitaan apua :)
mentiin 2 kk sitten naimisiin viiden vuoden jälkeen ja hääyö vieläkin viettämättä. Arg. Ollaan liki kämppiksiä.aamupusu vaihdetaan.ja siinä se meidän seksi. lapsi 3v ja keski-ikäisiä ollaan jo. Mies ei näytä kärsivän. Ja muka vauvaa tehdään. Joopa joo. Sängyssä tänä vuonna kai kolme kertaa, joten tosi hiljaista on. Ei puhuta asiasta, ukko heittelee ja kiristää aina kun jostain hermostun sille "...jaa tuollaisen kanssa pitäsi vielä lapsia tehdä...taitaa olla sterilisaation paikka..."
Mä en kohta enää jaksa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 10:45 juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 09:20 haneli kirjoitti:
No, ole onnellinen ettei tarvi sen enempää harrastella. Olispa meilläkin niin. Turha toive taitaa olla

peesaan tätä

Ootte hulluja. No, onhan niitä kämppiksiä opiskeluaikanakin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 07:25 help kirjoitti:
me varmaan tarvitaan apua :)
mentiin 2 kk sitten naimisiin viiden vuoden jälkeen ja hääyö vieläkin viettämättä. Arg. Ollaan liki kämppiksiä.aamupusu vaihdetaan.ja siinä se meidän seksi. lapsi 3v ja keski-ikäisiä ollaan jo. Mies ei näytä kärsivän. Ja muka vauvaa tehdään. Joopa joo. Sängyssä tänä vuonna kai kolme kertaa, joten tosi hiljaista on. Ei puhuta asiasta, ukko heittelee ja kiristää aina kun jostain hermostun sille "...jaa tuollaisen kanssa pitäsi vielä lapsia tehdä...taitaa olla sterilisaation paikka..."
Mä en kohta enää jaksa.

meillä kanssa seksielämä "romahtanu" kun mies ei halua... ja lasta muka yritetään kovasti.. :'( vaikuttaa muutenkin suhteen laatuun selibaatissa eläminen...

Meillä kävi vauvanteon aikana juuri näin ja saimme toki miehen kanssa asiat puhuttua. Mies sanoi, että hänen mielestään emme harrastaneet seksiä enää meidän yhteisen hyvän vuoksi, vaan velvollisuudentunteesta, koska vauva oli saatava alulle, eli seksistä tuli ns. suorittamista. Eikä asiaa tietysti auttanut minun "tule nopeasti raskaaksi" kikat, että karmeen nopeeta rynkytystä kunnes mies tulee, ja sitten minä nostan jalat ilmaan ja olen siinä asennossa puoli tuntia yms.. Mies sanoi ihan suoraan, että hän ei halua tietää milloin minä ovuloin, koska seksi menee suorittamiseksi..
ELi juttele tästä miehellesi ja unohtakaa vauvan teko ja harrastelette silloin kun kivalta tuntuu, ei vain silloin kun ovulaatio testi niin näyttää..

Yhteistyössä