Aion olla varatun kanssa sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Aion kohta näin tehdä :) Vaikka mies onkin varattu ja niillä on lapsi mutta me kummatkin tarvitaan seksiä.Miehen vaimo ei anna joten hän saa minulta.Minä en halua sitoutua joten varsin hyvä ratkasu.Miehen kanssa ollaan tunnettu jo vuosia ja ollaan hyviä ystäviä.

Entäs ne lapsen tarpeet? Lapsella kun on katos tarve sekä isään että äitiin. Ja ne tuskin on enää yhdessä kun teidän panosessiot tulee päivänvaloon, ja aina ne tulee.

Minäkin olin hommissa ystäväni ukon kanssa. se ukko sitä ehdotti ja ei ollu muutakaan tekemistä, joten puuhiin vain.
Ystäväni odotti silloin toista lastaan ja nyt heillä niitä 3, eikä ystävä tiedä meidän seikkailuista mitään. Ystäväni luottaa mieheensä, eikä ikinä uskoisi hänen tekevän mitään tälläistä, joten helppoa kuin heinänteko :)

[QUOTE="vieras";22064475]Entäs ne lapsen tarpeet? Lapsella kun on katos tarve sekä isään että äitiin. Ja ne tuskin on enää yhdessä kun teidän panosessiot tulee päivänvaloon, ja aina ne tulee.[/QUOTE]

Kyllä vaimon kuuluu antaa miehelleen eikä pihdata.No se on sitten voivoi jos asia paljastuisi.
J

niin määkin oon ollu, vaikka itekki oon varattu, mut varattu turvallisempi. Ei voi muuta kun nauraa kuinka paljon on miehiä jotka pettää vaimojaan. Ei auta vaikka sais seksiä kotona.

Hmm... kertoisiko joku, miksi tämän pitäisi kiinnostaa meitä ulkopuolisia?!?
Tuskin kyseessä on mikään ainutlaatuinen tapaus, eiköhän näitä pettämisiä tapahdu useammassakin osoitteessa tälläkin hetkellä.

Ajatelkaapa aikaa ennen Internetiä. Missä nämä lutkat silloin kuulutti kaikelle kansalle tekemisiään?On se hyvä, että nyt on haarojen lisäksi auennut tällainen hieno kaksplussan palsta, missä voi toitottaa omaa hyvyyttään.

Aion kohta näin tehdä :) Vaikka mies onkin varattu ja niillä on lapsi mutta me kummatkin tarvitaan seksiä.Miehen vaimo ei anna joten hän saa minulta.Minä en halua sitoutua joten varsin hyvä ratkasu.Miehen kanssa ollaan tunnettu jo vuosia ja ollaan hyviä ystäviä.
Toiminut joskus samoin ja tiedän monta muutakin kakkosnaista, joita kuitenkin kohdellaan paremmin kuin sitä homssuista ykkösnaista.

Hyi että, miten paljon on oikeasti sellaisia miehiä:$tai naisia, jotka ajattelee seksiä paljon. Onneks mulle kävi tuuri mun miehen kanssa, se ei ikinä katso ketään muuta, ei hänelle seksiä ole tärkeä vaan lapset ja että perhe olisi yhdessä, se perheen takia vaikka kuolee.

Alkuperäinen kirjoittaja Leppoisia lemmenleikkejä;22064505:
Hmm... kertoisiko joku, miksi tämän pitäisi kiinnostaa meitä ulkopuolisia?!?
Tuskin kyseessä on mikään ainutlaatuinen tapaus, eiköhän näitä pettämisiä tapahdu useammassakin osoitteessa tälläkin hetkellä.
Ja paljon, mutta eihän nämä mammat sitä usko.

[QUOTE="vieras";22064475]Entäs ne lapsen tarpeet? Lapsella kun on katos tarve sekä isään että äitiin. Ja ne tuskin on enää yhdessä kun teidän panosessiot tulee päivänvaloon, ja aina ne tulee.[/QUOTE]

Lueskelin/kuulin tässä jostakin en nyt valitettavasti muista mistä, eri kulttuurien ratkaisuja tähän ihminen ei ole täysin yksiavioinen -ongelmaan. Lähi-idän suunnalla ratkaisuksi on haettu moniavioisuutta, Suomessa sarjamoniavioisuutta ja Etelä-Euroopassa puolivirallisia rakastajattaria. Äkkiseltään luulisi, että tuollainen rakastajatar-ratkaisu olisi kuitenkin lasten kannalta sikäli parempi, ettei perhe välttämättä hajoaisi, kuten väistämättä käy silloin, jos mennään sarjayksiavioisuuden tietä. En nyt erityisesti ketään kehota tähän, pohdimpahan vaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja 1merkkiäpitkä;22064529:
Ajatelkaapa aikaa ennen Internetiä. Missä nämä lutkat silloin kuulutti kaikelle kansalle tekemisiään?On se hyvä, että nyt on haarojen lisäksi auennut tällainen hieno kaksplussan palsta, missä voi toitottaa omaa hyvyyttään.
Hengitä välillä. Jospa tämä avautuminen saisi joidenkin vaimojen silmätkin avautumaan.

Yhteistyössä