Ainutlaatuista.

  • Viestiketjun aloittaja Ehkä paras kerta. 1/3
  • Ensimmäinen viesti
Sama ilmiö jatkui hyvin nopeasti, nyt vain suuremmalla volyymilla, rinnat loistivat silmieni alla ja huomasin liikuttelevani tanssin tahdissa käsiäni pitkin Liisan sopivan kokoisia pakaroita. Hänelle ei todellakaan ollut pikkareita, outoa. Nyt tanssimme alkoi olla jo liian intiimiä. Tunsin kuitenkin Liisan tiukan otteen minusta. Nyt hän ei enää lepuuttanut päätään rintakehälläni vaan katsoi minua silmiin ja vei toisen kätensä minun niskan taakse. Miten hitossa oli ajautunut tähän tilanteeseen. Minua paljon vanhempi vaimoni täti on edessäni rinnat lähes näkyvillä, ja minun tulkintani mukaan intohimoinen katse silmissään. Mitä jos olen tulkinnut väärin? Ei se ole mahdollista. Entä jos hän vain haluaa testata? Omaa viehätysvoimaansa minun heikkoutta. Tunsin olevani vieteltävänä. Veri virtasi kovempaa alakertaan. Järki sanoo, että EI.

Liisa nuolaisi kevyesti huuliaan ja alkoi vetää kasvojani lähemmäs hänen huuliaan. Huulemme koskettavat kevyesti toisiaan. Yritin vähän vetäytyä. Sanoin, ettei me voida. Liisa laittaa sormensa suun eteen ole hiljaa. Ja vaatii uutta suudelmaa. Nyt se kestää pitkään, huomaan puristelevani hänen mehukasta takapuoltaan. Kielemme löytävät toisensa. Toinen käteni nousee vaistomaisesti toisen ihan pehmeän herkullisen rinnan päälle. Vartalomme on kuin yksi käärme, joka luikertelee. Alakertani jatkaa täyttymistä ja sen Liisakin huomaa. Hän sivelee sitä suoraan shortsien päältä. Nyt ollaan pahan rajalla.

Jatkamme suutelemista. Molemmat käteni ovat Liisan reisillä. Liisan käden ovat kaulallani ja suutelemme. Emme puhu mitään. Käteni vaeltavat pitkin reiden yläosaa ja takapuolta. Ei hitto yli 20 vuotta minua vanhempi vaimoni täti, nyt olen pulassa. Miten pääsen eroon tästä. Seisokkini laskee hieman. Mutta samalla Liisa laskee toisen kätensä semijäykän kalun päälle, onneksi shortsit ovat jalassa. Liisan huulet tulevat vaativasti. Nyt hän sanoo, että olet ihana tanssikaveri ja suutelu kuuluu tunnelmaan. Nautitaan tanssin huumasta. Kielemme juttelevat keskenään. Huomaan käteni liikkuvan enemmän ja enemmän kesämekon päällä. Vastomaisesti käteni menevät niin alas,että tunnen paljaan ihon. Liisa hieman värähtää, kun käteni osuvat iholle. Käteni liikkuvat pehmeän ihon pintaa pitkin ylöspäin. Se, ettei pikkuhousujen rajaa tuntunut kertoi veikkaukseni olevan oikeassa. Liisalla ei ole ollenkaan pikkuhousuja. Käteni, ovat nyt paljaiden pakaroiden päällä, ja puristelen niitä kevyesti. Liisa hieman huokaa ja tunnen, että hän nauttii. Hän katsoo minua silmiin ja näen kiihkeän seksinnälkäisen katseen.
Kylläkiihottaa
 

Yhteistyössä