Ainu vai Avent?

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Hankinnassa olisi rintapumppu. Onko Avent tosiaan 40:n euron verran laadukkaampi ja kannattavampi ostos? Puhun nyt siis käsivempaimista. Olen kuullut, että Avent olisi oikeasti parempi, mutta kehukaa nyt joku Ainuakin... Vai kannattaako oikeasti satsata?

Minulla oli Ainun pumppu esikoisen ollessa vauva, mutta sillä pumppaaminen oli tuskaa. Jo ihan senkin takia, että sitä piti pumpata kahdella kädellä. Sain vain niskani kipeäksi. Osta Avent ja myy sitten pois kun et enää tarvitse.

Tänks Jellonainen! Sain myös tuolta toisesta ketjusta vinkkejä ja ilmeisesti tämäkin on siis juttuja sarjassamme "toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä". Luulenpa, että teen kuten neuvoit, eli ostan Aventin ja kierrätän sitten eteenpäin... =)

Itselläni oli ainu esikoisella ja sen kanssa meni totaalisesti hermot! maidot jäi pumppaamatta, koska oli mielestäni raskas ja hankala käyttää.
Nyt tällä hetkellä minulla on avent ja siihen olen ollut paljon tyytyväisempi. Joten kannattaa todella!!

Minulla oli molemmat. Molemmilla sai tulosta aikaan, mutta aventilla pumppaaminen oli ehdottomasti miellyttävämpää ja nopeampaa.

Mutta pumppuja parempi oli minusta "käsinlypsy". Melko tehokasta, kun taktiikan sisäisti, eikä tarvinnut koko ajan olla osia keittämässä. :saint:

Yhteistyössä