Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi reppanaa... Eikö sullekin ois kiva jäädä sen kaa kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voisitko itse tehdä töitä samassa kunnossa, missä lapsi on? näin minä olen aina ajatellut ja sen mukaan joko vienyt tai pitänyt kotona. kerralla kun hoitaa kuntoon, niin ei tartte koko ajan sairastella. työt kyllä odottaa, lapsen terveys on tärkeämpää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tai siis mä ajattelen aina niinku itteni kannalta, et jee, kotipäivä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Mä en laittais, jos raukkaparka ei saa edes nukuttua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:Mulla on nyrkkisääntönä, että yksi täysin kuumeeton päivä ollaan kotona. Jos on ollut jo pari - kolme päivää pois hoidosta tai koulusta, niin yksi lisäpäivä ei enää haittaa, parempi että toipuu kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti :Eihän tota tarvi edes miettiä, päivänselvä asia ettei lapsi kuulu hoitoon. Jos edellisenä päivänä ollut kuumetta, niin ei tietenkään toista lähdetä viemään mihinkään seuraavana päivänä. Eikö "yksi kuumeeton päivä välissä"- sanonta ole tuttu vielä? Näin se menee.