Aina tätä samaa

Sattuu nyt vaan sellainen viikonloppu, että kaikilla kavereilla tuntuu olevan jotakin muuta ohjelmaa. Mies lähti kalaan jo toisena päivänä peräkkäin, huomenna menee töihin. Ja mulla on jalkakin sen verran huonossa kunnossa, ettei oikein oo fiilistä mihinkään.

Sairaslomalla kaikki päivät on niin samanlaisia, että oksettaa ihan.

Mutta ensi viikonloppuun kun jaksaa, on menoa ja meininkiä. Että kyllä tämä tästä. Huono päivä vaan, ei tartte ottaa liian vakavasti.
 
yksss
Sattuu nyt vaan sellainen viikonloppu, että kaikilla kavereilla tuntuu olevan jotakin muuta ohjelmaa. Mies lähti kalaan jo toisena päivänä peräkkäin, huomenna menee töihin. Ja mulla on jalkakin sen verran huonossa kunnossa, ettei oikein oo fiilistä mihinkään.

Sairaslomalla kaikki päivät on niin samanlaisia, että oksettaa ihan.

Mutta ensi viikonloppuun kun jaksaa, on menoa ja meininkiä. Että kyllä tämä tästä. Huono päivä vaan, ei tartte ottaa liian vakavasti.
Mitä ajattelit sun miehesi sulle kehittelevän vaikka olisi kotonakin?
Säälittävää kuinka moni nainen pistää oman olonsa miehen "harteille". Kun mies lähti sinne niin minä vaan täällä masistelen eikä ole mitään.. byyhyy.

Jalattomatkin ihmiset muuten elää ja tekee vaikka mitä. Se on asenteesta kiinni.
 
Kaikki sympatiat Riepulle! Mulla on ollut aivan mieletön työ-kouluputki jo pitkän aikaa päällä, joten jo kahden päivän vapailla oon ihan eksynyt siitä, mitä pitäis tehdä ja miten päin sitä ois.
 
mäkin oon ollu sairaslomalla jo vissiin reilun kk:den kohta..ajantaju on kadonnut jo :D ja mies on yleensä päivät töissä,tulee vasta alkuillasta kotiin..oon sitten vaan ollu ja levänny, ( jaksaa sitten synnyttää :whistle:),lukenut kirjoja,siivoillu pikku hiljaa,käynyt pyörimässä kaupoilla,en tosin tuntitolkulla sielläkään jaksa pyöriä mutta onhan tää "ihan kivaa" vaihtelua siihen ainaiseen työntekoon,jolloin vaan odotti vapaita..nyt vaan odotetaan että vauva sitten syntyy kun on sen aika :)
 
Mitä ajattelit sun miehesi sulle kehittelevän vaikka olisi kotonakin?
Säälittävää kuinka moni nainen pistää oman olonsa miehen "harteille". Kun mies lähti sinne niin minä vaan täällä masistelen eikä ole mitään.. byyhyy.

Jalattomatkin ihmiset muuten elää ja tekee vaikka mitä. Se on asenteesta kiinni.
No jos mies olisi kotona, voisin lähteä vaikka elokuviin. En voi jättää lasta yksin.
 
täällä
Mulla kans useamman kuukauden sairasloma, mutta säpinää en kaipaa..rauhaa ainoastaan..Jos et ap jaloilla pysty tekemään, niin käsillä säpinää.käsitöitä tms,ei ehkä ole seitä mitä kaipaat mutta..
 
Plantaarifaskiitti (Sairaudet) - Hoitonetti
Luultavasti mulla on tämä leikatussa jalassa.

Ja joo, eiköhän me illalla leivota.
Minulle muuten tekee hyvää se, että välillä on allapäin, vaikka kuulostaa kummalta. Sitten sitä huomaa, kun se menee ohitse ja on taas paremmalla päällä. Tarkoitan tämmöistä kyllästymisestä johtuvaa, en oikeita isompia vastoinkäymisiä, niitä en toivo itselleni enkä toisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täällä;25107642:
Mulla kans useamman kuukauden sairasloma, mutta säpinää en kaipaa..rauhaa ainoastaan..Jos et ap jaloilla pysty tekemään, niin käsillä säpinää.käsitöitä tms,ei ehkä ole seitä mitä kaipaat mutta..
Kyllä mulla tekemistä on, mutta en jaksaisi yhtään olla vaan kotona. Kaipaan ulos, ihmisten seuraan.
 

Yhteistyössä