Aina tätä samaa

[QUOTE="...";25107751]Jutteletteko te menoista ja sanoitko miehelle, että haluaisit mennä tänään johonkin, kun hän oli edellisenä päivänä? En jaksaisi tuommoista.[/QUOTE]

Joo, mutta kun näytti siltä, että mulla ei ole ketään seuraksi ja miehellä taas kalastuskausi loppuu hetkenä minä hyvänsä, niin järkeväähän se oli, että mies menee molempina päivinä. Kun kyllähän tässä säpinää riittää ensi viikonloppuna molemmille päiville, nyt on vaan heikko hetki.
 
"Vieras"
mäkin oon ollu sairaslomalla jo vissiin reilun kk:den kohta..ajantaju on kadonnut jo :D ja mies on yleensä päivät töissä,tulee vasta alkuillasta kotiin..oon sitten vaan ollu ja levänny, ( jaksaa sitten synnyttää :whistle:),lukenut kirjoja,siivoillu pikku hiljaa,käynyt pyörimässä kaupoilla,en tosin tuntitolkulla sielläkään jaksa pyöriä mutta onhan tää "ihan kivaa" vaihtelua siihen ainaiseen työntekoon,jolloin vaan odotti vapaita..nyt vaan odotetaan että vauva sitten syntyy kun on sen aika :)
Siinä mielessä ne joilla on lapsia pääsee hitusen "helpommalla" kuin me lapsettomat. Saavat äitiyslomien ajan edes olla erossa hektisestä työelämän oravanpyörästä. Meidän lapsettomien on taas jaksettava sitä koko elämä, ainoina taukoina lyhyet lomat. Ei pahalla, totesin vaan.
 
mäkin oon ollu sairaslomalla jo vissiin reilun kk:den kohta..ajantaju on kadonnut jo :D ja mies on yleensä päivät töissä,tulee vasta alkuillasta kotiin..oon sitten vaan ollu ja levänny, ( jaksaa sitten synnyttää :whistle:),lukenut kirjoja,siivoillu pikku hiljaa,käynyt pyörimässä kaupoilla,en tosin tuntitolkulla sielläkään jaksa pyöriä mutta onhan tää "ihan kivaa" vaihtelua siihen ainaiseen työntekoon,jolloin vaan odotti vapaita..nyt vaan odotetaan että vauva sitten syntyy kun on sen aika :)
Mä oon ollut kotona kesäkuun alusta lähtien (ensin kesälomalla ja sit sairaslomalla). Alkaisi riittää, kun en oo mitenkään erityisen kotikissaluonne.
 
[QUOTE="Vieras";25108519]Siinä mielessä ne joilla on lapsia pääsee hitusen "helpommalla" kuin me lapsettomat. Saavat äitiyslomien ajan edes olla erossa hektisestä työelämän oravanpyörästä. Meidän lapsettomien on taas jaksettava sitä koko elämä, ainoina taukoina lyhyet lomat. Ei pahalla, totesin vaan.[/QUOTE]

Voihan lapsettomatkin käyttää vuorotteluvapaita, koulutusvapaita ym. hyödykseen.

Ei sillä, ymmärrän kyllä mitä ajat takaa.
 

Yhteistyössä