K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ahaa okei, taitaa sitten koko bändi Krisiä ja Nacea lukuun ottamatta olla aseksuaaleja kun ei ole mitään todisteita että olisi parisuhteita tai seksiä harrastaneet. :D
No sit vielä on lisäksi ne aromanttisuuteen liittyvät stereotypiat, eli että on tunteeton, itserakas paskiainen eikä pysty mihinkään parisuhteeseen kun vaan seksihurjastelee ympäriinsä jne.
 
vierailija
Mun tumppu on myös hyvin rento yhteisö. Vaikka seuratuissani on paljon esim. bojere-shippaajia, moni kuumistelee ihan vaivatta myös muita, jos aineistoa tulee tarjolle. Siellä voi toki blokata tägejä, mutta itse en ole blokannut mitään. Tykkään siitä hyvästä tunnelmasta kun muut shipit ei ole uhka, vaan niitäkin voi kommentoida. Tai joskushan kommentoidaan vaan hyväntahtoisesti toisen tumputtajan intomielistä shippausta, ei niinkään sitä shippiä. Esim mulle lähetetty pari kertaa askeissa jance-kuvan ja toivotettu mukavaa päivää tms
Moni tuntuu tykkäävän tumpun rennosta ilmapiiristä. Vauva palstan (ei pelkästään K&B ketjun vaan koko palstan) ongelma on se, että siellä on niin helppo poistaa viestejä. Mulle sopii gay palstat hyvin, koska olen tällainen varvas kuolaaja.🤣
 
vierailija
En ymmärrä miten muut shipit nähdään ”uhkana”. Tarkoittaako tämä siis sitä, että pelätään muiden siirtyvän muiden shippien pariin? Ei sitä voi millään säännöillä estää, ihan luonnollista että kiinnostuksenkohteet elää.
Ei vaan että tosielämässä tapahtuva läheisyys jonkun muun kanssa uhkaa sitä omaa shippiä. Se tulee uhkaksi lähinnä jos sen joku nostaa esiin, mainittiinpa asia shippimielessä tai ei.
Esim damonin ja bojanin kiihkeilyt ei ole ongelma shipille ennen kuin joku se tuodaan puheenaiheeksi tai siihen koetaan tarvetta reagoida. Tässä on aika paljon yhteisökohtaisia eroja. Siis esim vauvalla aika yksimielisesti tuollainen halutaan hiljentää, ja monelle se on tosi vastenmielistäkin, vaikkei ne tosielämän suhteet periaatteessa shippiä heilautakaan. Sitten taas vaikka jossain twitterissä tai tumpussa voikin olla että samaa kuvaa katsellaan sillä silmällä että jaahas, tämäpä näyttää keskustelun arvoiselta, vaikka sitten palattaisiinkin ihan vaivatta k/b shippiin.
 
vierailija
Mun tumppu on myös hyvin rento yhteisö. Vaikka seuratuissani on paljon esim. bojere-shippaajia, moni kuumistelee ihan vaivatta myös muita, jos aineistoa tulee tarjolle. Siellä voi toki blokata tägejä, mutta itse en ole blokannut mitään. Tykkään siitä hyvästä tunnelmasta kun muut shipit ei ole uhka, vaan niitäkin voi kommentoida. Tai joskushan kommentoidaan vaan hyväntahtoisesti toisen tumputtajan intomielistä shippausta, ei niinkään sitä shippiä. Esim mulle lähetetty pari kertaa askeissa jance-kuvan ja toivotettu mukavaa päivää tms
No pysykää sitten näissä teidän rakastamissa paikoissa, sen toisista ketjuista valittamisen voisi jo lopettaa, hyvä että jokaiselle jotakin
 
vierailija
En ymmärrä miten muut shipit nähdään ”uhkana”. Tarkoittaako tämä siis sitä, että pelätään muiden siirtyvän muiden shippien pariin? Ei sitä voi millään säännöillä estää, ihan luonnollista että kiinnostuksenkohteet elää.
Siis se uhka kohdistuu siihen shipattavaan pariin. Esim jos menet vauvalle kuolaamaan bokrisiä, loukkaat sitä sen ketjun henkeä koska tulet väittäneeksi että bojan kuuluisi yhteen jonkun muun kuin jeren kanssa.

Tosielämän suhteet eivät periaatteessa tähän kuulu. Esim k:n tyttis ei estä bojere shippausta. Mutta sen valossa en sitten taas tiedä miksi bojanin ja damonin sylittelyt kuitenkin on uhka 🤔 Oisko siinä syynä se viimeisen oljenkorren teoria, että jos kummallakin on tosielämän suhde, shippi ei enää kanna. Kun täysin irti tosielämästähän tämä ei koskaan ole.
 
vierailija
No pysykää sitten näissä teidän rakastamissa paikoissa, sen toisista ketjuista valittamisen voisi jo lopettaa, hyvä että jokaiselle jotakin
Mä käyn kyllä vauvalla myös, ihan kuten täällä ja tumpussakin. Muistuttaisin että yksi tän ketjun alkuperäisistä tarpeista oli juuri vauvan ketjuun ja sen sääntöihin pettyminen. Sinne sitä keskustelua ei haluta.
 
vierailija
Siis se uhka kohdistuu siihen shipattavaan pariin. Esim jos menet vauvalle kuolaamaan bokrisiä, loukkaat sitä sen ketjun henkeä koska tulet väittäneeksi että bojan kuuluisi yhteen jonkun muun kuin jeren kanssa.

Tosielämän suhteet eivät periaatteessa tähän kuulu. Esim k:n tyttis ei estä bojere shippausta. Mutta sen valossa en sitten taas tiedä miksi bojanin ja damonin sylittelyt kuitenkin on uhka Oisko siinä syynä se viimeisen oljenkorren teoria, että jos kummallakin on tosielämän suhde, shippi ei enää kanna. Kun täysin irti tosielämästähän tämä ei koskaan ole.
Miten vaikeaa se on tajuta, että monella on tuolla ketjussa vahva Otp eli sen takia sinne eivät kuulu K:n tai B:n paritus muille, lisäksi osa shippaa osittain todellisuudenkin perusteella, eikä vain mielikuvituksen perusteella, siksi sinne ei mitään D, S, T tai P kannata tuoda?
 
vierailija
Miten vaikeaa se on tajuta, että monella on tuolla ketjussa vahva Otp eli sen takia sinne eivät kuulu K:n tai B:n paritus muille, lisäksi osa shippaa osittain todellisuudenkin perusteella, eikä vain mielikuvituksen perusteella, siksi sinne ei mitään D, S, T tai P kannata tuoda?
Ei ole vaikea tajuta. Mutta on ilmeisesti vaikea tajuta että monella ei ole yhtä vahva OTP, vaikka b/k shippaaaja olisikin. Heiltä/meiltä lähti alus alta kun emovene karahti karille.
 
vierailija
Eipäs ollut vaan tämä perustettiin shippiin pettyneille lähinnä ei toisista ketjuista valittamiseen
Kyllä, mutta yksi tarve silti oli se että sitä sääntökritiikkiä ei haluttu eikä haluta sinne. Se että ketju lopulta perustettiin ilman mainintaa juuri tästä yksittäisestä asiasta ei poista sitä tosiseikkaa, että vauvalla toivotetaan menemään nimenomaan Kompostiin jos säännöt ei miellytä.
Monelle myös se pettymys shippiin on ollut pettymystä siihen ketjuun ja siellä olleen yhteisön muuttumiseen.
 
vierailija
Ei ole vaikea tajuta. Mutta on ilmeisesti vaikea tajuta että monella ei ole yhtä vahva OTP, vaikka b/k shippaaaja olisikin. Heiltä/meiltä lähti alus alta kun emovene karahti karille.
Siis nämä tiukat säännöthän ovat olleet jo pitkään, jos et sopeudu niin kannattaa sitten varmaan pysyä tosiaan poissa, taisi olla se fiilistelyketju mikä oli se vapaampi, itse koen hyvänä, että nyt riitelyä on vähemmän
 
vierailija
No pysykää sitten näissä teidän rakastamissa paikoissa, sen toisista ketjuista valittamisen voisi jo lopettaa, hyvä että jokaiselle jotakin
Suurin osa meistä viihtyy monessa paikassa. P.s. Itse en tuohon keskusteluun osallistunut, mutta ihan vaan muistutuksena, että tämä ketju on perustettu sitä varten, että täällä voi puhua myös pettymyksen tunteista. No rules!
 
vierailija
Siis nämä tiukat säännöthän ovat olleet jo pitkään, jos et sopeudu niin kannattaa sitten varmaan pysyä tosiaan poissa, taisi olla se fiilistelyketju mikä oli se vapaampi, itse koen hyvänä, että nyt riitelyä on vähemmän
Niin, juuri se fiilistelyketjun kaatuminen oli se käännekohta. Siinä vaiheessa uudesta ketjusta tuli tiukasti yhden shipin alus. Riitelythän eivät ole vähentyneet kyllä yhtään, jatkuvastihan siellä on tappelua ja enää ei ilmiselviä vitsejäkään ymmärretä.

Miksi muuten sinä olet tässä ketjussa? Saat siis toki olla, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä keskustelua haet täältä.
 
vierailija
Eipäs ollut vaan tämä perustettiin shippiin pettyneille lähinnä ei toisista ketjuista valittamiseen
Lähinnä kornia miten täältäkin yritetään kitkeä kaikki puheenaiheet pois. Joku vastustaa kuumistelua, joku taas sivushippauksia jne. Musta taas tällaiset viestit pitäisi olla kiellettyjä, joissa yritetään sanella mitä muut saat kirjoittaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä ”todellisuuden perusteella” shippausta. Eikö se juuri ole todellisuutta että B istui Dn sylissä? Lakkaako se olemasta totta jos siitä ei puhu?
Toi on pelleilysisältöä tämä B ja D, ja kun D tehnyt tälläistä ennenkin niin ei sitä voi ottaa vakavasti eli ei vaikuta K&B shippiin, Krisin kanssahan oli samankaltaisia kuvia, lisäksi joksut eivät ole enää Lontoossa niin sen voi sivuuttaa muutenkin
 
vierailija
Miten vaikeaa se on tajuta, että monella on tuolla ketjussa vahva Otp eli sen takia sinne eivät kuulu K:n tai B:n paritus muille, lisäksi osa shippaa osittain todellisuudenkin perusteella, eikä vain mielikuvituksen perusteella, siksi sinne ei mitään D, S, T tai P kannata tuoda?
Mitä tää siis tarkoittaa? Eikö nuo just todellisuudessa ole olemassa?
 

Yhteistyössä