K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No sepä just siellä onkin ikävää. Viime kesänä sai vielä kuumistella esim bojanin ja krisin lavakemioita mutta sittemmin krisiä ei oo saanut melkein mainitakaan bojanin kanssa samassa lauseessa. Eli se fiilistelyketju ei ollut ollenkaan niin säädelty, vaikka sielläkin riideltiin välillä. Ja totta kai tajuan että nykyketjussa haetaan vain k/b shippiin sopivaa materiaalia, mutta just vaikka toi damonin bussimatka olisi sitten vaan voitu ohittaa tai ainakin jättää se Damon haukkumatta.
Mua naurattaa se miten joku siellä sensuroi shipin nimenkin ”B*Kris”. 😂
 
vierailija
Ai siis tämän ketjun päätarkoitus onkin ruikuttaa siitä, mistä kaikesta ei saa keskustella pääketjussa? Ok, olen ymmärtänyt väärin. Luulin, että täällä esim vois vapaasti spekuloida Bojanista ja Sadiesta. Eli ne sivushipit olis tän ketjun aiheita. Nyt kyllä vahvasti näyttää vaan siltä, että aiheet on pelkkää valitusta emoketjusta. Sellainen vinkuminen ei itseäni kiinnosta, mulle ne säännöt on ihan selkeät.
Täällä on yksi sivuskeskustelu meneillään emoketjun säännöistä muiden puheenaiheisen joukossa. Nyt kyllä liiottelet. Ei sun tarvitse siihen osallistua, mä mielelläni keskustelen kanssasi Bstä ja Sadiesta jos sulla on jotain siihen liittyen?

-eri
 
vierailija
D teki joksujen kanssa en usko, että enää mitään tulee, tässä taas vähän liioitellaan tätä ystävyyden syvyyttä
Olihan ne kyllä aika tiiviisti alkuvuoden yhdessä. D nähtiin niitten kanssa krisin synttäreillä, lojumassa niitten sohvalla, illanvietossa kaupungilla, katsomassa raivenin viisubiisin julkistusta, ja jopa Ljubljanassa. Valokuvien yhteydessä tuli kivaa kommentointia puolin ja toisin. Ja sitten tuli sylikuva, keikkabussi, krisin teippaamiset ja bojanin hivelyt. Jos ne olisi ihan vaan hyvänpäivän tuttuja, tuosta olisi jäänyt varmasti aika moni juttu pois.
 
vierailija
Ai siis tämän ketjun päätarkoitus onkin ruikuttaa siitä, mistä kaikesta ei saa keskustella pääketjussa? Ok, olen ymmärtänyt väärin. Luulin, että täällä esim vois vapaasti spekuloida Bojanista ja Sadiesta. Eli ne sivushipit olis tän ketjun aiheita. Nyt kyllä vahvasti näyttää vaan siltä, että aiheet on pelkkää valitusta emoketjusta. Sellainen vinkuminen ei itseäni kiinnosta, mulle ne säännöt on ihan selkeät.
Kyllä voi vapaasti spekuloida niistä, sitähän tässä nytkin on käynnissä. Mutta yksi vauvan säännöistä oli nimenomaan se, että sääntöjä ei siellä kritisoida vaan se keskustelu käydään muualla. Ja jos omalta ruikuttamiseltasi huomaat niin aika moni käsittelee tästäkin aiheesta lähinnä omaa pettymystään siihen kuinka ne säännöt kiristyivät ja muuttuivat alkutaipaleen jälkeen.
 
vierailija
Tämä nyt kyllä enemmän kuulostaa, että olisit kateellinen, kun emoketjussa vielä shipataan K ja B ja siellä on hauskaa, en ymmärrä miksi näille muille asioille/henkilöille ei muka tämä ketju riitä
Mä oon eri, mutta mun mielestä siellä on nykyään harvoin hauskaa. Se on edelleen hyvä ketju nopeutensa ja aktiivisuutensa puitteissa, ja itsekin siellä kirjoittelen jos vaan sopiva aihe osuu kohdalle. Olen multishippaaja ja ristiinnaittaja joten b/k ei häiritse lainkaan. Mutta tunnelma ei ole mielestäni enää aikoihin ollut erityisen kiva, vaikka ajoittain siellä onneksi vielä hersytäänkin ihan entiseen malliin. Ihan jo vaikka se että viestiin on melkeinpä pakko kirjoittaa että TÄ-MÄ ON VIT-SI jos ei halua tulla haukutuksi ja toivotetuksi muualle. Kyllä me siellä ennen osattiin tulkita liioittelua, sarkasmia ja ihan vaan läpänheittoa, nyt on eri meininki.
 
vierailija
Äsken joku mainitsi viime kesän bokris lavakemiat ja muistin sen yhden videon jonka joku (ehkä Immu?) tyyliin joka ilta kävi linkkaamassa, kun se oli vielä sallittua. Se oli twitterissä, mutta video katosi sieltä kun se tili lakkautettiin. Löytyisikö sitä vielä jostain muualta?

Muistelen että siinä oli ehkä ngvot meneillään ja bojan työnsi mikkiä krisille. Kun kris lauloi, bojan taivutti autuaan näköisenä päätä taaksepäin, ja jotkut paheksuivatkin sitä videota seksi-ilmeiden takia 😄 Kyseisestä syystä kaipaan tätä videota!
 
vierailija
En usko että niitä sellaisenaan voi luetella, arvelen että kyse on aika pienistä vivahteista. Aseksuaalikin voi kuitenkin olla homo, hetero, bi tai mitä tahansa, vaikka sitä seksuaalista vetovoimaa tunteekin vain vähän tai vain hyvin rajatuissa olosuhteissa tms. Eli periaatteessa se "tunnistaminen" voi johtua ihan stereotypioista, mikä ei ehkä ole kauhean suositeltavaa, mutta sitten taas jotain sellaista kuitenkin voi olla minkä perusteella ihmiset kuitenkin pystyvät arvelemaan ja ottamaan asian puheeksi. Tuskin siis julkisuuden henkilön kanssa ihan noin suoraviivaisesti, mutta kai niinkin etäältä joku voi jotain päätellä.

Jos taas lähde on vauvan ketju niin veikkaan että siellä tämä on jollekin lähinnä yritys turvata bojanin koskemattomuus niin pitkään että Se Oikea on käytettävissä.
Anteeksi tulen takamatkalta, mutta kiinnostaisi kuulla, mitkä ovat tällaisia aseksuaalistereotypioita? En ole koskaan kuullutkaan, että sellaisia olisi.
 
vierailija
Mutta nää on kaikki "vain pelleilyä" ja bojan tekee samaa kaikkien bändikavereittenkin kanssa. Sit kuitenkin jos laittaa kuvan bojanista ja vaikka krisistä samanlaisissa tunnelmissa, saakin haukut, koska ilmeisesti se ei sit olekaan pelleilyä.
Nämä perustuu meidän omiin oletuksiin ja kaikki on vain spekua. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin voihan se kuvio mennä niinkin, että B on tuntenut/tuntee vetoa Krisiin?! Osan mielestä heidän välit on veljelliset ja osa taas shippaa heitä. Ehkä ne shipparit näkeekin jotain pientä totuutta asiassa tai sitten hekin ovat täysin väärässä. Kyllä mä tiedän ihmisiä, jotka ovat tunteneet johonkin henkilöön vetoa vuosikausia, saamatta koskaan vastakaikua siihen.
 
vierailija
Äsken joku mainitsi viime kesän bokris lavakemiat ja muistin sen yhden videon jonka joku (ehkä Immu?) tyyliin joka ilta kävi linkkaamassa, kun se oli vielä sallittua. Se oli twitterissä, mutta video katosi sieltä kun se tili lakkautettiin. Löytyisikö sitä vielä jostain muualta?

Muistelen että siinä oli ehkä ngvot meneillään ja bojan työnsi mikkiä krisille. Kun kris lauloi, bojan taivutti autuaan näköisenä päätä taaksepäin, ja jotkut paheksuivatkin sitä videota seksi-ilmeiden takia Kyseisestä syystä kaipaan tätä videota!
Tiesin heti mitä videota tarkoitit 😅

 
vierailija
Nämä perustuu meidän omiin oletuksiin ja kaikki on vain spekua. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin voihan se kuvio mennä niinkin, että B on tuntenut/tuntee vetoa Krisiin?! Osan mielestä heidän välit on veljelliset ja osa taas shippaa heitä. Ehkä ne shipparit näkeekin jotain pientä totuutta asiassa tai sitten hekin ovat täysin väärässä. Kyllä mä tiedän ihmisiä, jotka ovat tunteneet johonkin henkilöön vetoa vuosikausia, saamatta koskaan vastakaikua siihen.
Monet bokris-ficithän rakentuu sen ympärille, että he ovat salaa halunneet toisiaan vuosikaudet. En itse heitä shippaa mutta joskus huvikseni lueskelen ficcejä jos ne on hyvin kirjoitettu.
 
vierailija
Mä niin toivon että K tekisi Tommyn kanssa ja B Damonin kanssa jotain todella mielenkiintoisia yhteistöitä niin vauvalla ei saisi niistä puhua. Anteeksi olen vahingoniloinen mutta ärsyttää niin ne säännöt.
Mä taas toivon, et kesällä saadaan kunnon showt ala Jokerit&Tommy. Kaikki Joksut vaan sinne Tommyn maakellariin ja kiinni seinässä oleviin kahleisiin.😁Vähän hämmennystä soppaan kiitos.
 
vierailija
Monet bokris-ficithän rakentuu sen ympärille, että he ovat salaa halunneet toisiaan vuosikaudet. En itse heitä shippaa mutta joskus huvikseni lueskelen ficcejä jos ne on hyvin kirjoitettu.
Mä tykkään myös lukea niitä vaikken varsinaisesti heitä shippaa. Johtuu varmaan siitäkin että moni tosi hyvä kirjoittaja kirjoittaa ficcejä just heistä. Esim Holidate ja Distortion on ihan henkilökuvauksen parhaimmistoa.
 
vierailija
Mä oon alkanut vihata pakottaminen-sanaa, silloin kun joku ilmaisee mielipiteitään, haaveitaan tms. Keskustelu olis helpompaa, jos sanoja käytetään niiden oikeissa merkityksissä.
👍 Ihan kuin ope alkaisi filosofian tunnilla opettamaan matikkaa ja peruste on se, että kaikkihan on loppujen lopuksi matikkaa. Mun mielestä näihin muiden kommentteihin pitäisi vaan suhtautua silleen chillaillen.
 
vierailija
Anteeksi tulen takamatkalta, mutta kiinnostaisi kuulla, mitkä ovat tällaisia aseksuaalistereotypioita? En ole koskaan kuullutkaan, että sellaisia olisi.
Oon eri mutta väittäisin että just nämä että aseksuaalit ei vaan oo löytäneet sitä oikeaa, ovat vasta niin nuoria tai arkoja, ovat jotenkin traumatisoituneita, eivät ikinä harrasta seksiä jne
 
vierailija
Eikö täällä muuta puheenaihetta ole kuin se, mistä kaikesta vauvalla ei saa puhua? Vauvan ketjun "säännöt" on selkeät ja ei mua kyllä haittaa, että muista aiheista puhumisen voi hoitaa muualla, kuten täällä. Miksi ihmeessä se mua ärsyttäisi? Enhän mä nyt Alkoonkaan mene maitoa hakemaan, kun tiedän ettei sitä sieltä saa, väärä paikka
Muuten samaa mieltä, mutta yhteisöt hajoaa ja kutistuu pieniksi liian tarkkojen sääntöjen myötä. Siksi mä rakastan gay palstoja, kun niissä asioihin suhtaudutaan tosi lunkisti.
 
vierailija
Anteeksi tulen takamatkalta, mutta kiinnostaisi kuulla, mitkä ovat tällaisia aseksuaalistereotypioita? En ole koskaan kuullutkaan, että sellaisia olisi.
Tuolla aseksuaalit itse listaavat heihin kohdistuvia stereotypioita ja harhaluuloja.
 
vierailija
Oon eri mutta väittäisin että just nämä että aseksuaalit ei vaan oo löytäneet sitä oikeaa, ovat vasta niin nuoria tai arkoja, ovat jotenkin traumatisoituneita, eivät ikinä harrasta seksiä jne
Ahaa okei, taitaa sitten koko bändi Krisiä ja Nacea lukuun ottamatta olla aseksuaaleja kun ei ole mitään todisteita että olisi parisuhteita tai seksiä harrastaneet. :D
 
vierailija
Täällä on yksi sivuskeskustelu meneillään emoketjun säännöistä muiden puheenaiheisen joukossa. Nyt kyllä liiottelet. Ei sun tarvitse siihen osallistua, mä mielelläni keskustelen kanssasi Bstä ja Sadiesta jos sulla on jotain siihen liittyen?

-eri
Sama juttu. Hyvä vaan että puhe rönsyilee, se juuri tekee keskustelusta mielenkiintoisen. Mä en muutenkaan ymmärrä heitä jotka valittaa keskustelun aiheista, koska silloin voi itse aloittaa keskustelun jostakin toisesta aiheesta ja ohittaa sen mikä ei itseä kiinnosta.
 
vierailija
Tykkään lukea viestejä Bn ihmissuhteista puolesta ja vastaan, mutta jos joku tulee kommentoimaan pelkästään ”Turha luulo, hetero se on” tms. niin ei se minusta mitään herättelyä leikittelyyn ole.
Sori mut mua lähinnä vaan naurattaa ne kommentit.😂 Joskus mietin et ne on ihan tarkoituksella kirjoitettua ja niillä on vaan se yksi päämäärä.
 
vierailija
Muuten samaa mieltä, mutta yhteisöt hajoaa ja kutistuu pieniksi liian tarkkojen sääntöjen myötä. Siksi mä rakastan gay palstoja, kun niissä asioihin suhtaudutaan tosi lunkisti.
Mun tumppu on myös hyvin rento yhteisö. Vaikka seuratuissani on paljon esim. bojere-shippaajia, moni kuumistelee ihan vaivatta myös muita, jos aineistoa tulee tarjolle. Siellä voi toki blokata tägejä, mutta itse en ole blokannut mitään. Tykkään siitä hyvästä tunnelmasta kun muut shipit ei ole uhka, vaan niitäkin voi kommentoida. Tai joskushan kommentoidaan vaan hyväntahtoisesti toisen tumputtajan intomielistä shippausta, ei niinkään sitä shippiä. Esim mulle lähetetty pari kertaa askeissa jance-kuvan ja toivotettu mukavaa päivää tms
 
vierailija
En ymmärrä miten muut shipit nähdään ”uhkana”. Tarkoittaako tämä siis sitä, että pelätään muiden siirtyvän muiden shippien pariin? Ei sitä voi millään säännöillä estää, ihan luonnollista että kiinnostuksenkohteet elää.
 

Yhteistyössä