U
ulkonainen
Vieras
Miksi pitäisi ennaltaehkäistä? :O
Minä saan rypistyä ja harmaantua vanhetessani, ei ole minun velvollisuuteni yrittää estää sitä.
Voit toki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi pitäisi ennaltaehkäistä? :O
Minä saan rypistyä ja harmaantua vanhetessani, ei ole minun velvollisuuteni yrittää estää sitä.
Enpa usko, niin montaa kamalaa ihotapausta nahnyt jotka eivat ikina kayta mitaan voiteita yms. Monet miehetkaan eivat kayta mitaan ja rupsahtavat yht'akkia siina neljankympin jalkeen tai ihossa on aknearpia jne.
Shampoo, suihkusaippua, dödö, hajuvesi, ripsari ja kosteusvoide... Olisiko jonkun 5-10 euroa kuussa. :>
Voit toki. Eihan kaikki arvosta samoja asioita. Mina elan mielummin ilman ryppyja.
Voit toki. Eihan kaikki arvosta samoja asioita. Mina elan mielummin ilman ryppyja.
Mitään voiteita? Miksi kemiallinen puhdistus olisi se juttu - miksi pelkkä kosteutus ei riitä? Jos joku rupsahtaa, niin sinulle se tarkoittaa, että kaikki rupsahtavat. Tai eivät mitään käytä.
No on mulla otsassa yksi ryppy, joten rupsahtanut toki olen jo. Kestän sen vielä. Säännöllisesti kosteutan naamaani vaikka en mekaanisesti yritä siitä kosteutta irti raapiakaan.
Ja minun vähän yli 60 v. äitini on huolehtinut myös ihostaan aina ja on kurttuinen kuin rusina. Ja hänen äitinsä, joka ei juuri vähempää asiasta olisi voinut välittää oli vielä yli 70-vuotiaana sangen siloposkinen ja säteilevä.
Ryppyjä tulee. Kaikille. Aikataulut vaihtelevat.
Mammat ei paljoo itteesä panosta. Sen kyllä huomaa![]()
Anteeksi nyt vaan mutta tuo nyt on ihan potaskaa. On tuotteita joiden teho on todistettu, esim. AHA-voiteet.