MUn ei tarvi, kun oon niin jumalattoman kaunis ihan luonnontilassakinMammat ei paljoo itteesä panosta. Sen kyllä huomaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MUn ei tarvi, kun oon niin jumalattoman kaunis ihan luonnontilassakinMammat ei paljoo itteesä panosta. Sen kyllä huomaa![]()
Mammat ei paljoo itteesä panosta. Sen kyllä huomaa![]()
Meikkeihin tai sokerointiin panostaminenko on se ainoa asia itsensä panostamisessa? Itse en näe tarvetta kulmakarvojen nyppimiseen, hiusväreihin tai ripsenpidennyksiin. Perushygienia varmasti menee kympillä. Muuten meneekin rahaa...
Luonnonkaunis? Mutta ehkä minulla vain on hyvä itsetunto ja voin olla oma itseni? Tosin minulla on hyvä iho, joten ei sitä tarvitse peitellä ja säädellä. Kun ei meikkaa, niin ei tarvitse kuutta naamanpesuainetta, kuorintaa ja tehokosteutusta päälle.
Meikkeihin tai sokerointiin panostaminenko on se ainoa asia itsensä panostamisessa? Itse en näe tarvetta kulmakarvojen nyppimiseen, hiusväreihin tai ripsenpidennyksiin. Perushygienia varmasti menee kympillä. Muuten meneekin rahaa...
Luonnonkaunis? Mutta ehkä minulla vain on hyvä itsetunto ja voin olla oma itseni? Tosin minulla on hyvä iho, joten ei sitä tarvitse peitellä ja säädellä. Kun ei meikkaa, niin ei tarvitse kuutta naamanpesuainetta, kuorintaa ja tehokosteutusta päälle.
Ei se meikeista ole kiinni, taytyyhan iho putsata vaikka olisi ilmankin, samoin kuoria ja kosteuttaa jne.
Ei se meikeista ole kiinni, taytyyhan iho putsata vaikka olisi ilmankin, samoin kuoria ja kosteuttaa jne.
Enpa usko, niin montaa kamalaa ihotapausta nahnyt jotka eivat ikina kayta mitaan voiteita yms. Monet miehetkaan eivat kayta mitaan ja rupsahtavat yht'akkia siina neljankympin jalkeen tai ihossa on aknearpia jne.
Mä en ole vanha ja väsynyt vielä. Ei tartte peittää harmaantuneita hiuksia tai värittömiä silmäripsiä. Perusnaamarasva menee tohon 10e/kk. Kuorintaa ja puhdistusta ei tod tarvi. Ei oo näpyn näppyä, joten miksi ihmeessä? Vedellä pesen.
Minä hemmottelen muilla tavoin itseäni. Mutta itsetuntoni tosiaa kestää olla ihan omana itsenäni julkisesti.
Käytin kymmenen vuotta sitten kallista HR:n naamarasvaa, mutta nykyään olen löytänyt paljon halvemmalla saman lopputuloksen. Usein pelkkä perusvoide, joskus joku edukas apteekin naamarasva.
Mä taas näytän paremmalta, kun voin henkisesti hyvin. Siksi panostankin henkiseen hyvinvointiin enkä niinkään ulkonäkööni muutoin kuin puhtauden osalta.Menee varmaan 100e-200e ja mielestani hyvin kannattava sijoitus itseensa. Voin jopa henkisesti paljon paremmin kun tiedan nayttavani hyvalta.
Mutta ihmisten pitaisi ennaltaehkaista, olet ehka hehkea nyt, mutta 10 vuoden jalkeen tilanne saattaa olla eri.
Ja kylla mina olen ihan oma itseni vaikka meikit paalla.