Aina kun puhutaan eksistä ja nyksistä ja eksien nyksistä, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..mun entisen miehen nykyinen tyttöystävä kävi juuri hakemassa multa lapset viettämään isi-viikkoa.
Juteltiin 3 tuntia, erittäin hyvässä hengessä, puhuttiin tästä minun entisestä ja hänen nykyisestä.

Me tullaan oikein hyvin juttuun nykyään, alkuun oli vaikeaa, koska hän tuli niin sanotusti "väliin", ennen kun oltiin entisen miehen kanssa erottu ja mun entinen mies petti mua tämän naisen kanssa. Jossain vaiheessa mun entinen mies kusetti minua ja tätä nykyistä ja oli meidän molempien kanssa.

Mutta Luojan kiitos, että nykyään ollaan näin kivoissa väleissä, mukava tyttöhän se on ja pakkohan meissä jotain samaa on olla, kun kerran sama mies ollaan valittu :flower:

Kertoipa muuten, että se mun entinen mies on pettänyt mua sillon, kun esikoinen oli vauva ja minä odotin nuorimmaista. Oli käynyt huorissa Amsterdamissa. Perkele, että kirpas.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kertoipa muuten, että se mun entinen mies on pettänyt mua sillon, kun esikoinen oli vauva ja minä odotin nuorimmaista. Oli käynyt huorissa Amsterdamissa. Perkele, että kirpas.

eikä :x :(
mistä tää nykyinen tietää ton?

mutta tosi kiva kuulla että teillä on välit hyvät kuitenkin loppupeleissä :flower: :) helpottaa kummasti sitä lasten "antamista" isälleen... ja lastenkin kannalta tietty loistavaa ettei kiristä! kyllähän ne nimittäin sen aistiin jos on kireet välit.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

eikä :x :(
mistä tää nykyinen tietää ton?

mutta tosi kiva kuulla että teillä on välit hyvät kuitenkin loppupeleissä :flower: :) helpottaa kummasti sitä lasten "antamista" isälleen... ja lastenkin kannalta tietty loistavaa ettei kiristä! kyllähän ne nimittäin sen aistiin jos on kireet välit.

J oli kertonut sille ja tämä uusi nainen luuli, että mä tiedän sen.

Lapset kyllä oikeesti tykkää tuosta uudesta, kiva niin :)

en kyllä tykkää tosta nyt yhtään :( ku miettii niitä aikoja, et sä mitenkään helpolla päässy, ja toinen sitten kaikenlisäksi käy huorissa, yäk.

mutta nyt sulla on (ymmärtääkseni) kaikki tosi hyvin ja vaikutat onnelliselta :heart:

eikös tää J:n uus oo aika nuori? vai oliko se nuori joku aijempi juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

en kyllä tykkää tosta nyt yhtään :( ku miettii niitä aikoja, et sä mitenkään helpolla päässy, ja toinen sitten kaikenlisäksi käy huorissa, yäk.

mutta nyt sulla on (ymmärtääkseni) kaikki tosi hyvin ja vaikutat onnelliselta :heart:

eikös tää J:n uus oo aika nuori? vai oliko se nuori joku aijempi juttu...

Tää on se sama, mikä aiemminkin.

Mutta mä olin ihan puulla päähän lyöty, kun se kertoi ton, en olis nimittäin ikimaailmassa uskonut sen tekevän noin. Se oli just sillon keväällä, niin että oon ollut tyyliin jollain viikolla 30-35 raskaana.

nytkö se nyksä kuvittelee et se mies ois sille uskollinen?? ei tollanen ihminen kyllä muutu! Kerran jos pettää ja siihen jää ni voin uskoa mut jos kerta mies on juossu vieraissa urakalla ni heivaisin sellasen..

On olemassa täysiä sekopäitä, mutta omalla asenteella voi vaikuttaa usein niin paljon, millä lailla suhde sen eksän nyksän kanssa alkaa menemään. Lapsille on parasta, että ollaan hyvissä väleissä, niin sitä jo sen vuoksi toivois, että kaikki ihan oikeasti yrittäis tehdä kaikkensa, että tultaisiin toimeen. Ja yleensä juuri äidillä on tässä paikassa joskus turhan houkutteleva mahdollisuus ns. antaa vähän takaisin pettämisiä ja jättämisiä...

Kiva, että teillä on niin hyvät välit. Mutta taitaa kyllä olla niin, että tuo ällö ukko, sinun eksäsi ja hänen nyksänsä tulee pettämään myös häntä :(. Vai mitä itse luulet? Tosi inhottavalta mieheltä vaikuttaa :(

Yhteistyössä