Harmittaa kun piti mennä jäämään kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
olin eilen viihteellä tyttöporukalla, mies omissa menoissaan. Mies sanoi heidän olevan koko illan tässä omalla kylällä, joten me lähettiin kauemmaksi.

Tapasin mukavan miehen, jonka kanssa vehdattiin. Ja eikähän mun miesystävä paukaha paikalle. Hiton ääliö, ois jättäny tulematta just kun mullakin oli niin kivaa.

Sotahan siitä synty, loppuilta pilalla. Saa kyllä mun miesystävä olla entinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
olin eilen viihteellä tyttöporukalla, mies omissa menoissaan. Mies sanoi heidän olevan koko illan tässä omalla kylällä, joten me lähettiin kauemmaksi.

Tapasin mukavan miehen, jonka kanssa vehdattiin. Ja eikähän mun miesystävä paukaha paikalle. Hiton ääliö, ois jättäny tulematta just kun mullakin oli niin kivaa.

Sotahan siitä synty, loppuilta pilalla. Saa kyllä mun miesystävä olla entinen.

Ookkei... Miehen vikahan sinun törttöilysi on.

No, koska parisuhde on ohi, niin ota vaan siihen petturikumppaniin yhteyttä. Tai jätä ottamatta, saat kuule ihan varmasti munaa, jos menet kaupungille huutelemaan että tahdot munaa..tai laita netti-ilmoitus..

Vikahan on sinussa. NImettäin sinun olisi pitänyt varat hotelli. Idiootti. Miehen vika ei ole tuo petollisuutesi.

En mä mun miesystävästä varsinaisesti eroon ole halunnu, mutta mielelläni laitan voita kummallekkin puolelle leipää.

Ihme touhua, kun aikuisen miehen pitää järjestää semmonen show.

Yhteistyössä